erot71 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ja, hvorfor er vsync "alltid på" valget borte i Cat 3.7 controlpanel ? Både 3.5 og 3.6 har det. Nå er tearingen tilbake ! Trodde endelig jeg hadde funnet en løsning på det ved å bytte fra Nvidia til ATI. Men neida, nå har de fjernet det i controlpanelet ! Er det et tweak program som kan brukes, slik at jeg kan låse fps i spill på hz til skjermen ? Noen tenker sikker at han kan jo bare bytte tilbake til 3.6, men da funker f.eks ikke HALO...der må jeg kjøre med 3.7. Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg kan velge Always On på 3.7 Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg kan velge always off på catalyst 3.7 ! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ja, hvorfor er vsync "alltid på" valget borte i Cat 3.7 controlpanel ?Både 3.5 og 3.6 har det. Nå er tearingen tilbake ! Trodde endelig jeg hadde funnet en løsning på det ved å bytte fra Nvidia til ATI. Men neida, nå har de fjernet det i controlpanelet ! Er det et tweak program som kan brukes, slik at jeg kan låse fps i spill på hz til skjermen ? Noen tenker sikker at han kan jo bare bytte tilbake til 3.6, men da funker f.eks ikke HALO...der må jeg kjøre med 3.7. Slett de gamle driverne og så legg inn de nye. Veldig viktig, slett alltid driverene før du legger inn nye Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Ok, så dere kan velge always ON ? Jeg har da slettet, først slettet jeg control panel, så driver. Holder ikke det ? Må jeg også bruke en eller annen destroyer ? Helt sikker, har dere alltid on ? Jeg har programstyrt og alltid av, ingen alltid på... :-? Lenke til kommentar
555 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg kan velge og har valgt Always On på 3.7 i Open GL og Direct3D Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ok, så dere kan velge always ON ? Jeg har da slettet, først slettet jeg control panel, så driver. Holder ikke det ? Må jeg også bruke en eller annen destroyer ?Helt sikker, har dere alltid on ? Jeg har programstyrt og alltid av, ingen alltid på... :-? Hvis du velger programstyrt er vsync som regel på, men hvorfor du ikke får valget "alltid på" er et mysterie. Det finnes såkalte destroyere som du kan prøve, søk på google Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Velger jeg programstyrt er ikke vsync på i f.eks RTCW, MOH, SOF osv. Så dette må jeg finne ut av. Er det flere vers. av cat 3.7 ute ? Lastet min ned fra guru3d. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Velger jeg programstyrt er ikke vsync på i f.eks RTCW, MOH, SOF osv.Så dette må jeg finne ut av. Er det flere vers. av cat 3.7 ute ? Lastet min ned fra guru3d. Prøv ati.com Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ja, hvorfor er vsync "alltid på" valget borte i Cat 3.7 controlpanel ?Både 3.5 og 3.6 har det. Nå er tearingen tilbake ! Trodde endelig jeg hadde funnet en løsning på det ved å bytte fra Nvidia til ATI. Men neida, nå har de fjernet det i controlpanelet ! Er det et tweak program som kan brukes, slik at jeg kan låse fps i spill på hz til skjermen ? Noen tenker sikker at han kan jo bare bytte tilbake til 3.6, men da funker f.eks ikke HALO...der må jeg kjøre med 3.7. Det er fordi du har fått tak i de driverne som lå ute første dagen, som hadde endel mangler i kontroll-panelet, blant annet det du klager over. Det er bare å laste ned på nytt fra www.ati.com Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ok, så dere kan velge always ON ? Jeg har da slettet, først slettet jeg control panel, så driver. Holder ikke det ? Må jeg også bruke en eller annen destroyer ?Helt sikker, har dere alltid on ? Jeg har programstyrt og alltid av, ingen alltid på... :-? Bare sånn fail-safe, restartet du for hver gang? Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Ja, jeg restartet hver gang. Ok, takk jeg skal prøve de fra Ati.com. Takk ! Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Collapse Generation ! Ja, ja genialt...takk ! Du hadde helt rett Jeg hadde fått disse uferdige driverene Takk for all hjelp, er nå lykkelig igjen Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Når jeg avinstalerer og restarter, tar winxp og innstalerer de gamle driverene av seg selv! Hva skal jeg gjøre for og bli kvitt driverene helt? Jeg bruker Control Panel for og avinnstalere de gamle driverene. Jeg har hatt mye problerer med stygg clipping med de nyeste driverene, men det er kanskje bare at jeg har innstalert dem feil som gjør det? Bruker 3.1 nå pga de ikke gir clipping feil. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 øm... 3.7 ..eh.. nå får jeg at nytt ati kort i posten i morgen / overimorgen og har lastet ned følgende driver: wxp-w2k-catalyst-7-93-030812a1-010735c-efg.exe 3.7 / 7.93 <- er litt forvirra her. er dette riktig driver å bruke på sapphire ati 9600 pro ? Lenke til kommentar
rockalot2 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ja, hvorfor er vsync "alltid på" valget borte i Cat 3.7 controlpanel ? Mulig jeg spør dumt, men har du prøvd å flytte på den slideren til høyre for "Vent på vertikal synkronisering"... til høyre? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 poenget er at det er ett kjent problem at disse instillingsmulighetene forsvinner fra kontroll panelet hvis man oppdaterer det eller driverene uten å slette det gamle fra før...så han ser kanskje ikke de justeringsmulighetene... Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Collapse Generation ! Ja, ja genialt...takk ! Du hadde helt rett Jeg hadde fått disse uferdige driverene Takk for all hjelp, er nå lykkelig igjen Bare hyggelig! Dere andre burde også begynne å lese andre sine poster. Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, der er jeg enig med deg Men det er jo hyggelig at de vil hjelpe da ! :wink: Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, hvorfor er vsync "alltid på" valget borte i Cat 3.7 controlpanel ?Både 3.5 og 3.6 har det. Nå er tearingen tilbake ! Trodde endelig jeg hadde funnet en løsning på det ved å bytte fra Nvidia til ATI. Men neida, nå har de fjernet det i controlpanelet ! Er det et tweak program som kan brukes, slik at jeg kan låse fps i spill på hz til skjermen ? Noen tenker sikker at han kan jo bare bytte tilbake til 3.6, men da funker f.eks ikke HALO...der må jeg kjøre med 3.7. Slett de gamle driverne og så legg inn de nye. Veldig viktig, slett alltid driverene før du legger inn nye Der dret jeg meg ut når jeg la inn 3.7.. La inn driverne med engang Man lærer av sine feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå