Hoikka Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei Jeg skal kjøpe mine første hodetelefoner og trenger litt hjelp til å velge hvilken. Jeg er i luftforsvaret med to romkamerater, så jeg ønsker lukkede hodetelefoner. Jeg kommer mest sannsynlig til å bestille fra USA, kan se bort i fra frakt og toll. Budsjettet ligger på ca. $450 som ligger litt over 2500 norske. Hodetelefonene kommer til å bli brukt hovedsaklig til musikk, men også litt film og serier. Jeg kommer til å bruke dem inne, men det må være mulig å gå med dem på seg. Kilden min er mobil og bærbar pc, men jeg har ingen problem å investere i en DAC eller amp, dersom det er nødvendig, bare den er portabel. Jeg hører hovedsaklig på rock, pop og mye rolig musikk. Jeg ønsker en ren lyd, men liker å ha litt bass. Takk Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Sennheiser Momentum...med mindre du har store ører. 1 Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Etter å ha lest litt om dem, så er dem svært relevante og passer godt til mine behov. Har du erfaring med dem?? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hei. Har hatt mine i rundt 2 uker og jeg må si at jeg er meget fornøyd. Lyden er helt perfekt til min musikk; Rock, Metal, Hardcore, Psy-trance. De spiller helt perfekt på rolige sanger og smeller fra seg når Infected Mushroom dundrer i ørene. Til og med veldig hard musikk spiller de perfekt. Har ikke fått noen klager fra andre under bruk. De har vært brukt på trikken, bussen, på skolen og på jobben. Det eneste som kan (og BLIR et problem) være et problem, er hvis du har større ører enn medium size. De passer akkurat på mine, de er nesten litt for små - helt på grensen til et problem. Vil si at jeg har medium (medium 1/4) ører. Anbefale produktet til en venn: Ja 1 Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Prøvde dem, meget fornøyd. Et meget aktuelt valg... Noen flere gode forslag, trenger ikke være like portable. Takk Lenke til kommentar
Strym85 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 (endret) V-Moda Crossfade M-100 Jeg endte opp med de her, portable, UTROLIG solid og god bass uten å ødelegge resten av lydbildet og samtidig er de ufattelig kompakt. http://www.innerfidelity.com/content/bassheads-delight-v-moda-crossfade-m-100 Endret 19. september 2013 av Strym85 1 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Trodde virkelig jeg hadde svart her, merkelig ... Uansett, fikk nettopp desse: https://www.mrspeakers.com/MrSpeakers-Mad-Dog-Fostex-T50RP-Headphones/MrSpeakers-Mad-Dog-Alpha-Pad-Fostex-T50RP-headphone Helt fantastisk kvalitet! Ekstremt god lyd, ekstremt komfortable. Beste lyden jeg har opplevd, noensinne. Så lenge du ikke krever at bassen føles som om du har to subwoofere festa til ørene tror jeg de er perfekte. Dog hadde de nok skuffa litt uten noen form for forsterker. 2 Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Takker for svar. Har fått masse gode forslag og skal bruke helgen til å lese anmeldelser og bestemme meg. Har dere noen flere gode hodetelefoner er det bare å skrike ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå