Gå til innhold

Trenger hjelp til lukket hodetelefoner med budsjett på ca. $450


Hoikka

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal kjøpe mine første hodetelefoner og trenger litt hjelp til å velge hvilken. Jeg er i luftforsvaret med to romkamerater, så jeg ønsker lukkede hodetelefoner.

 

Jeg kommer mest sannsynlig til å bestille fra USA, kan se bort i fra frakt og toll. Budsjettet ligger på ca. $450 som ligger litt over 2500 norske.

 

Hodetelefonene kommer til å bli brukt hovedsaklig til musikk, men også litt film og serier. Jeg kommer til å bruke dem inne, men det må være mulig å gå med dem på seg. Kilden min er mobil og bærbar pc, men jeg har ingen problem å investere i en DAC eller amp, dersom det er nødvendig, bare den er portabel.

 

Jeg hører hovedsaklig på rock, pop og mye rolig musikk. Jeg ønsker en ren lyd, men liker å ha litt bass.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Har hatt mine i rundt 2 uker og jeg må si at jeg er meget fornøyd. Lyden er helt perfekt til min musikk; Rock, Metal, Hardcore, Psy-trance. De spiller helt perfekt på rolige sanger og smeller fra seg når Infected Mushroom dundrer i ørene. Til og med veldig hard musikk spiller de perfekt.

 

Har ikke fått noen klager fra andre under bruk. De har vært brukt på trikken, bussen, på skolen og på jobben. Det eneste som kan (og BLIR et problem) være et problem, er hvis du har større ører enn medium size. De passer akkurat på mine, de er nesten litt for små - helt på grensen til et problem. Vil si at jeg har medium (medium 1/4) ører.

 

Anbefale produktet til en venn: Ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde virkelig jeg hadde svart her, merkelig ...

 

Uansett, fikk nettopp desse:

https://www.mrspeakers.com/MrSpeakers-Mad-Dog-Fostex-T50RP-Headphones/MrSpeakers-Mad-Dog-Alpha-Pad-Fostex-T50RP-headphone

Helt fantastisk kvalitet! Ekstremt god lyd, ekstremt komfortable. Beste lyden jeg har opplevd, noensinne. Så lenge du ikke krever at bassen føles som om du har to subwoofere festa til ørene tror jeg de er perfekte. Dog hadde de nok skuffa litt uten noen form for forsterker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...