Bendorama Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei, Sluken i dusjen vår lekker ( og litt deformert pga varme etter å brukt plumbo) Men jeg aner ikke hvor jeg kan finne denne delen, eller hva den heter. Takker for tips. Det er delen til høyre som er øddelagt, delen til venstre er tilbehør å skal sitte oppi ( dette går ikke lenger pga varmeskaden) Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Finn en rørlegger som selger dusjer av samme merke som den du har. Du finner mange rørleggere på gule sider. Spør om han gjenkjenner delen. Antakelig kan en standardkomponent erstatte den du har, uten å nødvendigvis være identisk. Endret 16. september 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Finn en rørlegger som selger dusjer av samme merke som den du har. Du finner mange rørleggere på gule sider. Spør om han gjenkjenner delen. Antakelig kan en standardkomponent erstatte den du har, uten å nødvendigvis være identisk. Vi leier bare, å jeg aner ikke hvilket merke dusjen er, det gjør heller ikke utleier. Det står dessverre ikke noe delenummer eller navn noen plass som vi kan finne. Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det der er ikke sluken. Dere har et dusjkabinett, og sluken ligger under dette kabinettet. Bunnventil kan det der kalles, det går rør i fra bunnventilen og ned i sluken. Ta med delen til en Bademiljø eller Comfort butikk, de skaffer ny. Ellers er det ikke å anbefale å bruke plumbo slik som dere har gjort. Her burde du ha fjernet dekselet nede på dusjkabinettet, og gjort rent i rør fra bunnventil og gjort rent i sluken. Oppvaskhansker er stikkord. Det samles hår og slikt i sluken, og den må rengjøres alt i fra en gang i året til flere ganger, avhengig av bruk. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå