Kalkunkrøll Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nå som jeg endelig hadde bestemt meg for å få flytte på meg å starte noe jeg har drømt om lenge, så kompliserer seg nok en gang pga kvinner. Traff for en times tid siden en gammel kjenning som jeg treffer på i ny og ned, og siden han ikke har vist snurten av seg det siste året, var det naturlig å spørre hva han holdt på med. Var fullt styr tydeligvis, for dama hans var 3 måneder på vei og det var mye forberede. Han er jo ikke akkurat den mest attraktive mannen med utrent kropp og hyppig utskifting av dårlig betalte strøjobber, men han er tydelig bra avlet riddermateriale som står på sånn for den ufødte ungen han har fått lesset på seg uten å ha noe på stell, så jeg ble litt nysgjerrig på hvilken mus som har grodd seg fast i han. Det var utrolig nok ei av flere jeg hadde en kortere periode med uforpliktet sex med her tidlig i sommer, i fra mai til juli. En ting er at det er utrolig ydmykende at hun ligger med han også, men heldigvis kom det etterhvert frem at han har gjort det godt det siste året på nettpoker og faktisk har noe å leve av, så heldigvis beviser det at hun ikke bare sprer beina for hvem som helst, men det kom frem så jævlig mye annet. De har vært sammen i over et år da, der han har bodd store deler av dette året et annet sted, og de har hatt det ganske turbulent og vært en del av og på. Det betyr at kvinset antageligvis var i et forhold mens hun spredde beina for meg, som sier noe om karakteren hennes og hva hun er i stand til å få seg til å gjøre. Og jeg som dreiv å fløy etter å passa på at hun tok prevensjon mens vi holdt på kanskje har blitt lurt, uansett om jeg var meget nøye på å holde telling og sørge for at det ikke fant på noe tull, så var den innsatsen kanskje forgjeves? Hva er sannsynligheten for at jeg er faren når jeg alltid forhørte meg om hun var beskytta og fulgte med på pakningen? Det skal sies at jeg i dag tok en sjekk bak komoden der de pleide å ligge, og der fant jeg faktisk to piller liggende på gulvet, som om de har falt ned, som kan ha betydd at den kjerringa likevel har vært ubeskytta selv om jeg trodde hun var det? Jeg vil jo ikke si noe om dette til han fyren, fordi jeg ikke vil risikere å måtte betale for ungen om det skulle vise seg at kvinset holder oss begge for narr, men samtidig vil jeg jo vite om jeg kan føle meg trygg eller ikke, og at hun plutselig kommer med ungen på døra mi og skal ha bidrag om de finner ut av det senere? Hva gjør jeg, jeg er helt stressa her. Har lyst til å høre med moren, men jeg tør faen ikke starte et skred som kanskje begraver meg. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det burde vært ulovlig å "lure" i seg en unge slik. Om det er sannsynlig at det er din eller ikke blir jo bare spekulasjoner hvis hun har hatt sex med flere samtidig Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Du har krølla det til. Lat som ingenting og håp på det beste 5 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Du har krølla det til. Lat som ingenting og håp på det beste Å leve i det uvisse er jeg dårlig på. Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Det burde vært ulovlig å "lure" i seg en unge slik. Om det er sannsynlig at det er din eller ikke blir jo bare spekulasjoner hvis hun har hatt sex med flere samtidig Det er lite trolig at det er flere enn meg og han hvertfall, siden jeg absluttet med henne da hun etterhvert brukte store deler av tiden på å krangle om at vi burde bli mer enn bare FF, og ga meg ikke opp før noen uker senere. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det er lite trolig at det er flere enn meg og han hvertfall, siden jeg absluttet med henne da hun etterhvert brukte store deler av tiden på å krangle om at vi burde bli mer enn bare FF, og ga meg ikke opp før noen uker senere. Hardt liv å være rundbrenner vet du, ikke bare fryd. 4 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 For det første krølle... Med mindre du selv setter p-sprøyta i skinka på henne (som jeg gjore en periode) er det å anta at du blir lurt. Jeg mistenker du begynner å se dette, men erfaringsmessig er det ikke feil å gni det litt inn, så kanskje det huskes. Min sønn ble unfanget "på pillen", da hun slutta med p-sprøyta. Pillen er en scam, ene veien eller den andre.Ang. farskap så kan det hende du trenger å tenke litt utenfor boksen. Dama driter jeg i, men se for deg i framtia, at det kommer en feit proffesjonell NAVer på døra di og lurer på hvorfor i helvette du ikke sa noe, når du kunne gjort ham til en MANN. Altså, JEG mener du har et ansvar for DINE gener. Så om du er i tvil mener jeg du bør ta en kjapp prat med dama. Det trenger ikke gjøres så fryktelig kleint, en "hei du, hørte at... ...er det mulig at jeg har noe med den saken å gjøre? Ville bare være sikker..."Spør rett ut, det ville jeg gjort. Dama KAN da velge å lyve eller fortelle sannheten, men da har i alle fall DU gjort det som i anstendighetens navn kan forventes av deg. Er småen din bør du jo sikre levevilkårene for det som er dine gener, er det noen andre sin har du ro i sjela... 7 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Veldig bra Leo_, det står respekt av det innlegget der. 6 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er KG og dette forumet tvillinger? Du har kopiert over dit, Kalkunkrøll, men kaller deg noe annet 2 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) For barnets del håper jeg du ikke er faren. Endret 17. september 2013 av Antatra 6 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bruk kondom neste gang. Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 så kompliserer seg nok en gang pga kvinner. Nei, de kompliserer seg fordi du høres ut som en ordentlig drittsekk. Hva med å ta ansvar for dine EGNE handlinger, og å være mann nok til å være ærlig? Det virker som en skal lete lenge etter anstendige mennesker i dagens samfunn. Du burde ikke gjøre annet enn å skamme deg. 2 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Man up, snakk med dama og hvis hun er enig i at det er mulig at du er faren så be om en DNA-test når ungen er ute. I mellomtiden er det bare å krysse fingrene for at du ikke har spredd genene dine uten å være klar over det selv. Og seriøst; kondom! 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 pack your bags and get the h*** out of there. Hun har valgt hvem hun vil skal være far til barnet og da får du håpe hun holder seg til den personen..... får vont inni meg da jeg leser posten din, har vært borti noe av det samme ca og that shit aint funny.... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Haha! Du spør om hun bruker prevensjon, hun sier ja, og da er alt greit? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 For det første krølle... Med mindre du selv setter p-sprøyta i skinka på henne (som jeg gjore en periode) er det å anta at du blir lurt. Jeg mistenker du begynner å se dette, men erfaringsmessig er det ikke feil å gni det litt inn, så kanskje det huskes. Min sønn ble unfanget "på pillen", da hun slutta med p-sprøyta. Pillen er en scam, ene veien eller den andre. Øh.. P-sprøte som skal tas hver 3 mnd er det kun helsepersonell som setter, så med mindre du er lege eller sykepleier så er dette bare bullshit. P-piller er ingen scam om man tar det hver dag til ca samme tid. Det er p-pilla som er mest sikker av alle prevensjonsmidler. Det stinker uintelligente mannfolk av hele denne tråden, men ett sted må jo dere også oppholde dere. Anonymous poster hash: a4c86...0e5 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Øh.. P-sprøte som skal tas hver 3 mnd er det kun helsepersonell som setter, så med mindre du er lege eller sykepleier så er dette bare bullshit. P-piller er ingen scam om man tar det hver dag til ca samme tid. Det er p-pilla som er mest sikker av alle prevensjonsmidler. Det stinker uintelligente mannfolk av hele denne tråden, men ett sted må jo dere også oppholde dere. Anonymous poster hash: a4c86...0e5 P-sprøyta henta min daværende samboer på apoteket. Før jeg flytta inn satte hun sprøyta selv. Det er forøvrig ingen heksekunst å sette en intramuskulær injeksjon, selv ikke for en biltekniker. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Tja, for meg virker det mest sannsynlig at det ikke er det du som er faren. Uansett tror jeg at det i ditt tilfelle vil være greit å finne ut av det med en gang. Hvis det faktisk er du, kommer nok allikevel problemene før eller siden. Alternativet er vel å leve i uvisshet, eventuelt i håp om at hverken dama eller andre reagerer på at sønnen hennes ikke later til å bli en halvfeit nettpokerspiller. 1 Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 P-piller er ingen scam om man tar det hver dag til ca samme tid. Anonymous poster hash: a4c86...0e5 Nå går jo hele scammen ut på at dama ikke tar pilla hver dag til samme tid. Så det du egentlig sier er jo at "P-piller er ingen scam om man ikke scammer." 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå