RBW Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Vi har fått de mye omtalte brillene i hus.Unboxing: Oculus Rift Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ser veldig moro ut! Lurer på hva prisen blir her!!? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg kskjon Skrevet 16. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2013 En faktafeil: Rift har én skjerm, som splittes optisk til to separate bilder som vises foran øynene. Den har ikke to fysiske skjermer. 10 Lenke til kommentar
haakon_hassel Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Koster ikke så mye som en skulle tro. Jeg kjøpte mine for noen måneder siden, kostet meg 300 USD eller 1772 NOK etter dagens kurs. Du kan bestille selv på http://www.oculusvr.com/ men det er dessverre lang leveringstid. Jeg ventet i nesten 3 mnd. før jeg fikk mine. 2 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er det verdt det? Lenke til kommentar
ThePainx Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Å sitte med ei stor potte i trynet... er det absolutt ikke verdt. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det er verdt det for den som har interesse av den. Føler du at det er spennende å leke med tanken på å bli trekt mer inn i spillet, go for it. 1 Lenke til kommentar
RJ45 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er det verdt det? Som utvikler er det nok verdt det, men til daglig bruk så trur eg ikkje det. Er lav oppløysing på eksemplara, dette er noko folk seier man "glemmer". Men vi venner oss til ting veldig fort, og ønsker noko betre. Personlig kommer eg ikkje til å kjøpe, mest fordi det er lite man faktisk kan bruke det skikkelig på i dag. Men det blir meir, og ting som kanskje irritera meg nå blir nok fjerna / forbetra om ikkje så lenge. Men dette er subjektift, gjer litt research så kommer du nok fram til noko fornuftig for din del. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Koster ikke så mye som en skulle tro. Jeg kjøpte mine for noen måneder siden, kostet meg 300 USD eller 1772 NOK etter dagens kurs. Du kan bestille selv på http://www.oculusvr.com/ men det er dessverre lang leveringstid. Jeg ventet i nesten 3 mnd. før jeg fikk mine. Hvor mye ble det med Toll, moms og frakt? :-) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg skal definitvt ha en Rift med en gang consumer utgaven er tilgjengelig. Eve Valkyrie, Star Citizen, Routine og mange andre kommende spill ser ut til å bli utrolig lovende. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kommer HW.no til å utvikle noe for disse brillene selv? Lenke til kommentar
Creasy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Koster ikke så mye som en skulle tro. Jeg kjøpte mine for noen måneder siden, kostet meg 300 USD eller 1772 NOK etter dagens kurs. Du kan bestille selv på http://www.oculusvr.com/ men det er dessverre lang leveringstid. Jeg ventet i nesten 3 mnd. før jeg fikk mine. Hvor mye ble det med Toll, moms og frakt? :-) Jeg har en oculus, og for å få den til norge betalte jeg 400kr. (400kr for elentig betjening fra UPS er nå en annen historie) Pluss moms som kom på rundt 600kr, så nesten 3k. For min del er ikke dette mye penger, kan gjerne betale mye mer for consumer version. :-) Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ikke meningen å drive med brønnpissing, men en flere siders artikkel med alle steppene i en utpakking er vel relativt dårlig journalistikk nyheter selv i en agurktid. Nå er det september, og langt utenfor sesong for agurker. Men, Oculus Rift har jeg store forhåpninger til, og håper de utfyller disse! 4 Lenke til kommentar
Capsl0ck Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Å sitte med ei stor potte i trynet... er det absolutt ikke verdt. Nei, samme med mobil telefoner, å sitte med en flat dings i honda, er det absolutt ikke hvert pengene. 5 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nei, samme med mobil telefoner, å sitte med en flat dings i honda, er det absolutt ikke hvert pengene. Det kan vel ikke akkurat sammenlignes..... 3 Lenke til kommentar
Kirito Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 har kjøpt et utviklersett selv. gleder meg Lenke til kommentar
Tilfeldignavn4682 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Den største grunnen til jeg skal kjøpe oculus rift er bilspill. Kommer til å bli rått i cockpiten Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk prøve av en kollega, og det var ganske stilig. For lav oppløsning til at jeg kjøper nå, men nesten sikkert Consumer utgaven, hvis den blir bedre. Ble også ganske varmt inni der. Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Spennende den her. Jeg lurer på om den lar seg bruke til filmer og serier. Altså ikke kun spilling. Hva skal man med 80" på veggen eller projector i taket om man bare kan ta på seg disse å se film. Trenger flere om man er fler skjønner jeg jo, men er det mulig? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg prøvde Oculus Rift-brillene på JavaZone. Det var utrolig mye bedre enn jeg hadde trodd. Ser man bort fra tingene som antakelig blir fiksa i consumer-versjonen, slikt som pixel-framing, lav oppløsning, og translation-akser, vil dette bli helt rått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå