Billon Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 hallo, jeg har tenkt å skaffe forsikring for bilen, og pleide å ha if før jeg avskiltet min. Jeg har vært på finansportalen og brukt den for å finne at tre ovennevnte er billigst. Jeg har aldri har vært i en ulykke eller i en situasjon der jeg har trengt å komme i kontakt med forsikring selskapet. Men det er godt å vite at de er imøtekommende og hjelpsomme hvis en trenger dem. Noen som har vært borti i de før? erfaringer? vurderer å gå for ren ansvar forsikring istedenfor del kasko for min 96 mod volvo s40. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Alle selskaper har nok side fans og bitre fiender. Hadde selv if under et krasj, saken er ikke løst nå etter et år, men etter at jeg postet på facebooken dems fulgde dem mer opp. Dog ikke dems feil at saken tar såpass lang tid. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 har aldri hørt om klp eller eika før, så lurer på om de er seriøse og profesjonelle Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 KLP er kun for medlemmer av Kommunal Landspensjonskasse. Eika er det nye navnet til Terra forsikring. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 KLP er kun for medlemmer av Kommunal Landspensjonskasse. Eika er det nye navnet til Terra forsikring. så åssen er kundeservicen dems? vil du anbefale de? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg har bare dårlige erfaringer med forsikringsselskap og disse er If, Vesta og Dnb. Jeg har ikke fått behov for å teste andre selskapers kundeservice. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ring "ALLE" og be om pristilbud. Da jeg gikk fra standardfrosk til cossiefrosk bytta jeg fra Gjenstridige til Vardia. Morsomt å gå fra 136 til 207 hk OG ca. halvvere forsikringspremien... Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ville valgt Eika, dette er gamle terra, og dermed et sparebank eid selskap. Dvs som oftest god kundeservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå