The.Arisen.One Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg skulle ha hatt en liten antenne (ikke en parabol !!) som kan brukes sammen med trådløse komponenter på 2,4 GHz - for å få signal. Er det noen som vet hvor men kan få kjøpt en slik antenne, Clas Ohlson f.eks.? Lenke til kommentar
mascot Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 elfa f.eks, eller butikken jeg selv representerer, wlansupply.no Lenke til kommentar
Firstmile Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 http://www.zyxel.no/produkt.php?cat=26 Lenke til kommentar
MeReo Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Har lurt litt på en antenne jeg også men de er jo ikke akkuratt billige . Er de noen her som vet om noen sider med guider på enkle hjemmelagde, eller har kanskje har laget en selv? Lenke til kommentar
mascot Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Blikkboksantenne kan man enkelt lage selv! Se norwaywireless.net Har laget flere slike selv, og de fungerer som en drøm Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 For bruk ute eller inne? Man kan lage selv eller kjøpe såkalt pigtail for innendørs bruk Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Takker for alle tips! Fikk vite det jeg trengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå