Dux ducis Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Jeg har Windows 7 (lovlig kopi) og et MSI z77 G41 hovedkort. PC-en våknet fra dvale i natt og viste et ensfarget bilde. Kanskje en Windows oppdatering som utløste dette? Jeg trodde jeg hadde deaktivert de automatiske, jeg.. uansett.. Jeg holdt inne power-knappen og til den skrudde seg av og gikk til sengs. Orket ikke bråket midt på natta. Når jeg skal starte den nå, så går den bare rett til en svart skjerm hvor det står B4 i nedre høyre hjørne, og i øverste venstre hjørne er en slik strek som indikerer at man kan skrive noe på en kommandolinje, men den blinker ikke. Har prøvd mye rart for å få respons, men resultatet er alltid det samme. Tips? Redigert: den gjør også det samme etter at jeg koblet fra systemdisken (SSD). Tok like lang tid, og gir samme skjermbilde ved boot. Endret 16. september 2013 av Dux ducis Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Viser seg at Roccat Kave 5.1 headsett var synderen. Måtte bare koble ut det, så startet PC-en. "B4" var en feilmelding relatert til USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå