Niklasp Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Trekker tilbake reklamen som gjør narr av iPhone 5S.Denne Apple-mobbingen ble for pinlig for Microsoft Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Microsoft minner meg litt om Arbeiderpartiet; de har ikke noe spesielt å komme med selv, derfor rakker de ned på konkurrentene heller... 5 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det morsomste med denne videoen er hvordan MS mobber Apple for å bruke plast, når det er totalt umulig å få kjøpt en Windows-telefon laget av noe annet. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Syntes denne videoen var hysterisk morsom jeg. APPLE SUGER!!! (Får håpe dette setter igang AvsM kommentarkampen igjen) 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Syns den var morsom jeg^^ Lenke til kommentar
haavardk Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Microsoft minner meg litt om Arbeiderpartiet; de har ikke noe spesielt å komme med selv, derfor rakker de ned på konkurrentene heller... Kunne ikke vært mer enig Glad microsoft tar opp kampen uansett.. farlig mde for få aktører... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg