Gå til innhold

Anmeldelse: Grand Theft Auto V (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var det et forsøk på å være morsom ? men hvis du syns det er morro å se når andre får spillet ol poster, så syns jeg synd på deg.

ps. lær deg å skrive.

Hvorfor er du så bitter? Og skal jeg lære å skrive av en som ikke kan skrive skikkelig selv?

OT: Hittil kan jeg i hvert fall si med enig med 10/10. :D

Lenke til kommentar

Spilt 8 timer idag og må si at jeg er foreløbig veldig imponert over hvor engasjerende og hvordan de får deg til og føle at alt faller naturlig i historien. Er bare konge dette spillet fram til nå, får faktisk samme følelsen som jeg spilte San Andreas. Har spilt alle GTA siden det første og fram til i dag. Og må si at dette er et skritt i riktig retning om de greier å holder samme engasjement ut hele spillet.

Lenke til kommentar

Retarderte posts gjør meg "bitter", can't help it.

Hvorfor er det mer "retardert" å fortelle om når man får et spill i posten, enn å bruke tid på å uttrykke sin misnøye over at disse personene gjør det? På en annen side, jeg bruker igjen tid på å påpeke min misnøye over at du påpeker din misnøye over at dem gjør det, så jeg er ikke noe bedre. Bare sånn før du sier det. Men ville bare påpeke det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilt 8 timer idag og må si at jeg er foreløbig veldig imponert over hvor engasjerende og hvordan de får deg til og føle at alt faller naturlig i historien. Er bare konge dette spillet fram til nå, får faktisk samme følelsen som jeg spilte San Andreas. Har spilt alle GTA siden det første og fram til i dag. Og må si at dette er et skritt i riktig retning om de greier å holder samme engasjement ut hele spillet.

For all del, San Andreas var bra spill det men GTA V er milevis, flere generasjonshopp over det. Spillet er så bra på så mange punkter og gjør så mye nytt at jeg tviler vi får se noe bedre på mange år framover. Da må det isåfall komme fra Rockstar.

Å oppleve GTA V for første gang føles som å oppleve et tropiskt paradis for første gang. Du vet ikke helt hva du skal gjøre, du vil bare kaste deg uti vannet og gå crazy.

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grafikken er vel blant det som imponerer meg mest med dette spillet , når en tenker på størelsen å at det kjører på 7 år gammel hardware som var san midt på trede den gang ! Ellers har det gått med rundt 6-7 timer i dag . Et helt fantastisk bra spill ! Hittil er jeg helt enig med gamer 10/10 !

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg spiller på 40+ tommer ser jeg jo begrensingene på hardware som folker nevner.Blir nok bedre på pc,ny xbox,ps 4!

Jeg har spilt gta siden det begynte smått på nittitallet.Og det er fortsatt den første gta på ps2 jeg syns var liksom veldig banebrytende og husker best.Har så vidt spillt det nya gta med en kompis syns det virker lovende men gameplayet er jo likt seff som tidligere gta'ene.Kan gå litt smålei kanskje iblant.Men nå har jeg ikke spillt det så mye.D første mission i starten er jo bare sykt konge:))(som tatt ut av en film)

Jeg føler kanskje det kunne vært litt mere banebrytende gameplay for spill 2013.

Og litt høyere action nivå.Men jeg har jo bare småspilt litt men det er det intrykket jeg har foreløpig.

Lenke til kommentar

Grei story. Spillet er totalt ødelagt av at det ikke er mulig å kjøre det skikkelig på konsoller. Motion blur, lav fps, hakking når det virkelig skjer noe, tåke, manglende skarphet, dårlig ai.

Spillet er mekanisk veldig bra, tvunget inn på hardware det ikke er designet for og dårlig optimalisert. Det er fortsatt veldig repetitivt. Bra for fans av serien, ræva for meg. Dessverre.

Jeg liker godt spillet, men som Fush sier så kjører spillet alt for dårlig på dagens konsoller. For meg blir det derfor veldig rart at spillet får full pott her på gamer.

For meg ligger spillet på en 8.5/10.

Håper å se en bedre versjon ute på next gen, men hvilken karakter skal en gi til et spill som blir noenlunde identisk, men som ser og kjører langt bedre ut?

Blir det en 11/10 her på gamer da?

Lenke til kommentar

Grei story. Spillet er totalt ødelagt av at det ikke er mulig å kjøre det skikkelig på konsoller. Motion blur, lav fps, hakking når det virkelig skjer noe, tåke, manglende skarphet, dårlig ai.

Spillet er mekanisk veldig bra, tvunget inn på hardware det ikke er designet for og dårlig optimalisert. Det er fortsatt veldig repetitivt. Bra for fans av serien, ræva for meg. Dessverre.

Jeg liker godt spillet, men som Fush sier så kjører spillet alt for dårlig på dagens konsoller. For meg blir det derfor veldig rart at spillet får full pott her på gamer.

For meg ligger spillet på en 8.5/10.

Håper å se en bedre versjon ute på next gen, men hvilken karakter skal en gi til et spill som blir noenlunde identisk, men som ser og kjører langt bedre ut?

Blir det en 11/10 her på gamer da?

Karakter 10 betyr ikke at noe er perfekt. Ingenting er perfekt. Det betyr at dette er et av de bedre spillene jeg har spilt.

Håper selv på en Windows-versjon som jeg kan spille om et par år. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det mer "retardert" å fortelle om når man får et spill i posten, enn å bruke tid på å uttrykke sin misnøye over at disse personene gjør det? På en annen side, jeg bruker igjen tid på å påpeke min misnøye over at du påpeker din misnøye over at dem gjør det, så jeg er ikke noe bedre. Bare sånn før du sier det. Men ville bare påpeke det :)

Kanskje min post gjør at noen som hadde tenkt å poste tidspunktet postmannen kom i stedet tenker seg om, og innser hvor tullete det er.

Dessuten er det en egen tråd hvor folk kan diskutere hvorvidt posten var sen med GTA-leveringen eller ikke: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536727

Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget med å anmelde sånne spill. Da jeg så at anmeldelsen var ute var det første jeg tenkte at det garantertk om til å få minst 9/10. Men 10/10? Høres tvilsomt ut, for å si det mildt. Er det fordi spillet faktisk er så vanvittig mye bedre enn alt annet som er kommet de siste årene, eller er det fordi ingen tør være ærlig og gi det lavere karakter? Begyner å tvile litt...

(med lavere mener jeg 8/10, eller til og med 7/10. Ikke klikk av den grunn, fanboys.)

Så jo hva som skjedde når han stakkaren i Gamespot ikke ga The Last Of Us toppscore. Da kom millioner av Uncharted fanboys og angrep.

Gta 5 er nok et 8 / 10 spill. Dette pga. at GTA serien har stagnert veldig og er veldig liktg forgjernene. Jeg ønsker mer dynamisk gameplay og ting å gjøre i sandkasse-verdenen som kan få konsekvenser. Wanted systemet er latterlig enkelt og passer ikke inn med resten av realismen

Du finner vel neppe et spill med mer dynamisk gameplay enn GTA V. Jeg har lagt ned omtrent 20 timer siden utgivelsen, og jeg synes det er regelrett fantastisk. Det er langt mellom spill som kan tilby en så involverende og autentisk verden. Lett fem stjerner av fem mulige.

Lenke til kommentar

Denne anmeldelsen er piss. Spillet er stappfull av bugs, dårlig gameplay og en helt horribel framerate. Hvordan greide du å overse dette?

Jeg har ikke vært borti en eneste bug. Jeg synes spillet kontrollerer helt fantastisk. Bildefrekvensen ligger på et godt og stabilt nivå. Kanskje det er et annet spill du tenker på?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Denne anmeldelsen er piss. Spillet er stappfull av bugs, dårlig gameplay og en helt horribel framerate. Hvordan greide du å overse dette?

Ja han har nok feil, han og resten av anmeldere verden rundt. For å ikke nevne andre utviklere som også hyller spillet.

Alle har feil og ignorerer ting som ville ødelagt et spill og du og en gjeng andre har rett.

Fint å få ordnet opp i det synes jeg, nå må vi bare skifte ut hele spill industrien og gi omtrent samtlige anmeldere i verden sparken så begynner vi å nærme oss.

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...