fredibb Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei, vi har et Miele kjøleskap (K 1541 S-6) som for et par dager siden begynte å kjøle merkbart dårligere og temperaturen kommer nå ikke under 10 grader. Kjøleskaper er forøvrig noen år. Noen som har tips om hva jeg kan forsøke, før det eventuelt gås til innkjøp av nytt kjøleskap. Jeg har så langt forsøkt å slå av kjøleskaper et par timer, uten at det hjalp. "Ribbene" på baksiden har forøvrig alltid blitt rengjort jevnlig og bør således ikke være problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Trolig feil på termostat. Lenke til kommentar
fredibb Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Har vært inne på tanken ja. Når kjøleskapet begynner å kjøle, så hører jeg forøvrig at prosessen stopper etter noen få sekunder og mye tidligere enn vanlig. Er det mulig å gjøre noe med termostaten på egenhånd? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 "forøvrig noen år" er ganske relativt. Du har i alle fall 5 år reklamasjon i Norge hvis du har kjøpt det som privatperson fra forhandler Lenke til kommentar
fredibb Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Er mine foreldre som kjøpte kjøleskapet og de er på fjellet uten mobildekning en ukes tid, men jeg vet at det er eldre enn 5 år Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Du er selvsagt helt sikker på at ikke noe eller noen har kommet borti hjulet som stiller inn termostaten? Lenke til kommentar
fredibb Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Du er selvsagt helt sikker på at ikke noe eller noen har kommet borti hjulet som stiller inn termostaten? Ja, jeg har forsøkt med flere forskjellige instillinger på termostaten for å se etter endringer, men den er ikke merkbar. Temperaturen er så og si lik, uansett innstilling på termostaten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå