ZadiZz Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 kossen er det å bruke en widescreen laptop? Er det bare når du ser film widescreen er nyttig eller går det ann å bruke det til vanlig bruk? kommer og bruke den til å spille litt spill som f.eks CNC generals, går det ann å spille på en widescreen? Har tenkt meg å kjøpe Whitebox CL4 som ser ut som en ganske bra laptop generelt. Er det noen som har noen erfaringer med CL4 maskinen, fordi det ser ikke ut som noen har kommentert eller hatt noen erfaringer fra tidleger i denne forumet. Før noen sei at eg skal søke igjennom forumet for Whitebox og blah blah, så har eg allereie gjort det, også har eg en cl12 fra whitebox og vet det meste om brukerstøtte og osv fra dem. takk for alle svar Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Heisann; Jeg fikk min CL4 igår, og er foreløpig veldig fornøyd med den. Men, til det du lurer på; Widescreen Laptopen kjører en oppløsning på 1440x900; dog jeg ikke har prøvd mange spill -så jeg ikke kan snakke for alle- så har jeg installert Unreal2, og den støttet 1440 oppløsningen. Jeg prøvde Commandos og Den Lengste Reisen også; Commandos støttet ikke 1440, men har en høyeste oppløsning på 1024, og slik som det ble vist på skjermen var det ikke noe problem, hvis i hele tatt merkbart. Den Lengste Reisen har ingen oppløsningsvalg, men funktet helt toppers fordet. 8) Civilization III funket også btw meget bra. Så, uansett om C&C Generals støtter 1440, eller ikke (noe jeg egentlig tror den gjør), så gjør det ikke noe om den ikke gjør det; blir *fett* uansett! Med vennlig hilsen Bone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå