lecele Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk frastjålet min Samsung Ativ S i utlandet i helga, så nå trenger jeg altså en ny telefon. Fikk 3500 kr igjen på forsikringa, så det utgjør budsjettet mitt. Jeg har ikke så mange kriterier, men jeg ønsker jo mest mulig telefon for pengene. Etter å ha hatt WP8 kan jeg nå tenke meg å gå tilbake til Android da jeg ønsker meg større valgmuligheter. 4G er også et stort pluss. Jeg vil heller ikke ha en telefon som er fysisk større enn Ativen. Har sett litt på HTC One mini, men er usikker. Noen ideer? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/SAMI9305BLUE/samsung-galaxy-s3-i9305-4g-smarttelefon-bla?scid=PRICECOMP_PRISJAKTNO Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Samsung Galaxy S3 4G får du for 3500kr nå, absolutt en utrolig god android-telefon som jeg anbefaler sterkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå