B.Jarne Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hei! Som sagt, vonde vaner er vonde å vende.. Jeg har bitt negler så lenge jeg kan huske men det er litt av og på. Periodevis. Noen tips for å slutte å bite negler? Kjenner en som begynte å snuse og dermed slutta han å bite negler, men tobakk og andre rusmidler er uaktuelt for min del.Takk for forslag Lenke til kommentar
B.Jarne Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Dessverre er de ikke så lange... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Det finnes middel en kan smøre på som smaker såpass vondt at det å bite negler ikke lenger er så fristende. Dette krever imidlertid at du er flink til å påføre dette flere ganger for dagen. Tipper det er å få på apoteket. Endret 16. september 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det finnes middel en kan smøre på som smaker såpass vondt at det å bite negler ikke lenger er så fristende. Dette krever imidlertid at du er flink til å påføre dette flere ganger for dagen. Tipper det er å få på apoteket. Dette tenkte jeg også på, men jeg husker ikke hva det heter. Man får kjøpt det på apotek. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tenk hvor mye dritt du får i deg ved å spise negler. Jeg har slutta for lengst. Hvis ikke dette hjelper, unngå å vaske hendene, da du vil smake på skitne lanker.. 2 Lenke til kommentar
Chomonbabe Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Finnes en slags neglelakk som heter STOPP neglebiting.. Den smaker helt for jævlig! Du har heller mer lyst å spise såpe enn å putte fingrene i munnen Tror den finnes på apoteket 2 Lenke til kommentar
Stinebirdlover Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Go negl heter den. Den smaker så bittert at det er vanskelig å putte fingra i munn. Problemet er at man slutter å ta det på fordi man "vil" bite..... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Bite negler er noe man vanligvis gjør av kjedsomhet eller nervøsitet og er et lært utløp for dette, noe som også forklarer det Stinebirdlover skriver. Du kan f.eks prøve tyggegummi i stedet hvis du ikke finner ut av hvordan du skal stoppe det. Blir det mye tyggegummi etterhvert kan du bruke den typen som er som Juicy Fruit som er lettere å bruke mindre deler av. Gamle venner er forresten vonde å vanne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå