Tullballj Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fått meg en ny Macbook air. Får ikke java til å virke på den. Har forsøkt alle oppskrifter og det går ikke. Har mac fra før og der er det ikke noe problem. Har også forsøkt å kjøre testsider med java for å se om det virker men det gjør det ikke. Virker ikke noen steder. Java ligger inne på systemvalg og det er haket av for at java skal kjøre i nettleseren. *irritert* Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvilken nettleser bruker du? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Viss du bruker Chrome som nettleser, er nok det problemet. OSX støtter ikkje java i Chrome, berre Safari og Firefox 1 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Jeg får den ikke til å virke i safari. Lastet ned firefox og der virker det. Men vil ha java i safari også. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg får den ikke til å virke i safari. Lastet ned firefox og der virker det. Men vil ha java i safari også. Safari > Valg... > Sikkerhet > Tillat Java Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Forsøkte det men virker ikke... Virker bare i firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå