Windoge Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noen som vet om GTA 5 kommer til PS4? og når vil det isåfall komme? Spillet er ikke annonsert til PS4 av Rockstar, så det er umulig å si, men det ryktes at de jobber med det. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 PC og nextgen-konsollene er ganske like programmeringsmessig, så det burde ikke være store hindre for at det kommer en PC/nextgen-versjon om en liten stund. Tidligere har de lansert konsollversjon på høst og pc-versjon på våren, kanskje de gjør det samme denne gangen? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Gikk glipp av dette. Gamer burde kontakte Sony en gang til, slik at jeg kan få spør spørsmålet mitt... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Gikk glipp av dette. Gamer burde kontakte Sony en gang til, slik at jeg kan få spør spørsmålet mitt... Som er? Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Playstation plus for å spille online? Faen ta dem, dette var jo hovedgrunnen til at jeg ikke vil ha Xbox. Jaja, får holde seg til PC da. Har du satt deg inn i hva du får igjen for den lille summen du betaler? Jeg syns så absolutt den lille summen du betaler er verdt det, i hvertfall slik det er i dag. Betalte 400 kr for et år, får flere spill i mnd og rabatter. Er ikke det greit, da? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Har du satt deg inn i hva du får igjen for den lille summen du betaler? Jeg syns så absolutt den lille summen du betaler er verdt det, i hvertfall slik det er i dag. Betalte 400 kr for et år, får flere spill i mnd og rabatter. Er ikke det greit, da? Kan jo være han bare vil spille online, og ikke er interessert i rabatter. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Som er?Angående DisplayPort, 4k-Blu-Ray, PS4 som filmavspiller, satsing for HFR og film generelt. Men får sikkert sjansen til å spør en annen gang. Lenke til kommentar
MrGussi Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hei folkens. Det jeg lurer på er om ps4 vill være regionsfritt? Om jeg kan kjøpe den i USA og spille her? (spill konsoll og kontroller) Og kan man spille ps3 spill på ps4? TAkk for svar Gussi Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Hei folkens. Det jeg lurer på er om ps4 vill være regionsfritt? Om jeg kan kjøpe den i USA og spille her? (spill konsoll og kontroller) Og kan man spille ps3 spill på ps4? TAkk for svar Gussi Den er regionsfri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå