TST Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 SCEE-sjefen stiller i nettmøte med våre lesere. Les hele saken Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Veldig bra initiativ dette, la oss håpe vi får noen gode tidbits! Lenke til kommentar
OleTheBear Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Will most games do 1080p, or will still most of the games be in 720p like the PS3? And the framerate, 30fps or 60fps mostly? Lenke til kommentar
OleTheBear Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Will most games do 1080p, or will still most of the games be in 720p like the PS3? And the framerate, 30fps or 60fps mostly? Oops, urutinert å skrive i kommentarfeltet.. 6 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Et nytt Jumping Flash burde vært en førsteprioritet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Veldig gode svar fra Jim. Tusen takk! Lenke til kommentar
skjetnis Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Spørsmålet til Htc kunne kanskje vært byttet ut med et litt mer fornuftig et 2 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Syns det var valgt ut en del rare spørsmål egentlig.. Skulle gjerne visst mer om støynivå, om spill kom i 720p eller 1080p, om 3D-funksjon kom til å bli bedre enn på PS3 (for den er grusom), og hvilket støynivå vi kan forvente ved avspilling av bluray-filmer. Slik PS3-konsollen er idag (ihvertfall min) er det omtrent uaktuelt å bruke den som blurayavspiller grunnet viftestøy. 1 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 FOLKENS, er det bare jeg som lot merke til hvordan spørsmålet angående hvor lenge konsollen skal leve eeeeeegentlig ble ungått? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Syns det var valgt ut en del rare spørsmål egentlig.. Skulle gjerne visst mer om støynivå, om spill kom i 720p eller 1080p, om 3D-funksjon kom til å bli bedre enn på PS3 (for den er grusom), og hvilket støynivå vi kan forvente ved avspilling av bluray-filmer. Slik PS3-konsollen er idag (ihvertfall min) er det omtrent uaktuelt å bruke den som blurayavspiller grunnet viftestøy. Helt enig. Jeg håper ikke de unngår å svare på spørsmål angående viftestøy fordi de ikke kan gå god for det.. Hadde jo vært ironisk om Xbox One viser seg å være stillere enn PS4. Lenke til kommentar
Derokai Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Er det noen som har fått med seg om ps4 klarer å husker flere internett steder? Eller må man fortsatt gå inn å bytte manuelt hver gang med passord osv? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Playstation plus for å spille online? Faen ta dem, dette var jo hovedgrunnen til at jeg ikke vil ha Xbox. Jaja, får holde seg til PC da. Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ok jeg har litt problemer med å forstå dette, noen som kan forklare? Hvordan kan det ha seg at på PC kan jeg game (med mer) online så lenge jeg har betalt en nettlevrandør, mens på xbox (og nå ps4) må man betale mer i tillegg for å kunne det samme? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 det ikke bra nei maa ha plaistation plus for nett spilling Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ok jeg har litt problemer med å forstå dette, noen som kan forklare? Hvordan kan det ha seg at på PC kan jeg game (med mer) online så lenge jeg har betalt en nettlevrandør, mens på xbox (og nå ps4) må man betale mer i tillegg for å kunne det samme? Fordi folk godtar det, og konsoller er lukkede og kontrollerte miljøer man kan gjøre sånt med. Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er jeg den eneste som syns at "Det vi vet med sikkerhet er at konsollen som erstatter den syv år gamle PlayStation 3 får en 64-bits åttekjernes x86-prosessor" høres feil ut? Sony har jo selv sagt at de går for 32-bits prosessor og ikke 64. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Fordi folk godtar det, og konsoller er lukkede og kontrollerte miljøer man kan gjøre sånt med. Det er et par ting man får med Xbox Live som man ikke har (eller iallefall hadde) på PS3 og PC. F.eks. cross-game chat og party systemet. Er jeg den eneste som syns at "Det vi vet med sikkerhet er at konsollen som erstatter den syv år gamle PlayStation 3 får en 64-bits åttekjernes x86-prosessor" høres feil ut? Sony har jo selv sagt at de går for 32-bits prosessor og ikke 64. Når har Sony sagt det? Det står uansett svart på hvitt her: http://us.playstation.com/ps4/features/techspecs/ Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Det jeg finner av info på PS4 er at den bruker en custom AMD 64-bit x86 arkitektur, low power consumption, low heat, 8 cores, 8 hardware threads, 2MiB L2 cache per 4 core group, 32kib l1 I/D-cache, PlayStation Shader Language, og DirectX 11 og OpenGL 4.0. Lenke til kommentar
Rolf Arne krogstad Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noen som vet om GTA 5 kommer til PS4? og når vil det isåfall komme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå