Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2013! (Med Paradise Deltakere!)


Anbefalte innlegg

Jeg syns også det ble dumt å gjøre det som de gjorde det. Greit nok at de kanskje ikke så veldig mye betenkningstid på den taktikken, og den vil nok fungere en stund, men... Skjønner ikke hvorfor de går inn for å få ut Paradise-folkene. Hadde det vært meg, så hadde jeg tenkt at det beste ville være å få ut de sterkeste Robinsonveteranene fortest mulig, og heller plukke ned Paradise etterhvert. Å holde på sånn og tape med vilje blir bare teit, spesielt siden måten de gjorde det på i mine øyne virket altfor obvious.

Men holder de seg til sin gruppe og ikke lar seg styre av Paradisefolkene, så fungerer jo taktikken en stund fremover. Nå er de i overtall, og taper de så er det bare å stemme ut PH-folk.

Men det blir kjedelig å se på hvis det skal være sånn hver uke, så jeg håper det skjer en twist av noe slag.

 

Helt enig, det virker som TV3 ikke tenkte igjennom dette skikkelig. Det de nå har gjort er det samme som å bare sende PH gjengen direkte hjem. Om det var meningen - hvorfor kaste bort PH-deltakerenes tid ved å la dem være der frem til nå?

 

Å gi muligheten for at FEM stykker kan komme inn på et lag med like mange deltakere - og i tillegg prestere å gi de nye immunitet gir ikke PH deltakerene en sjangse engang, selv om de hadde gjennomskuet den nye gjengens patetiske tap-med-vilje aksjon.

 

Som du sier, håper TV3 innser blemma de har gått på og lager en twist. Jeg gidder ikke følge med videre hvis vi skal se den motbydelige gjengen tape med vilje hver uke for så å stemme ut PH deltakerene som faktisk har gjort seg fortjent til å være på øya.

 

Det hadde ikke vært verre enn at TV3 sa at halvparten måtte gå til PH-laget og andre halvparten til Robinson-laget. Forbløffende hvor lite gjennomtenkt dette stuntet var. Ser det er mange med meg som rister på hodet...

Endret av Intercom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvis det er taktisk smart i ett taktisk spill.... hvordan er de da idioter? :)

 

Det blir bare for teit og ødela jo hele spenningen med robinsonkampen.

Tviler dog på at de får lov til å fortsette på den måten.. det må nesten komme en eller annen twitst ellers er det jo ingen grunn til å se på programmet.

Lenke til kommentar

 

Det blir bare for teit og ødela jo hele spenningen med robinsonkampen.

Tviler dog på at de får lov til å fortsette på den måten.. det må nesten komme en eller annen twitst ellers er det jo ingen grunn til å se på programmet.

Er jo en liten tvist i neste kappestrid, om dere fikk med dere teaseren til neste episode

Lenke til kommentar

 

Det blir bare for teit og ødela jo hele spenningen med robinsonkampen.

Tviler dog på at de får lov til å fortsette på den måten.. det må nesten komme en eller annen twitst ellers er det jo ingen grunn til å se på programmet.

 

Synes det faktisk totalt sett ble mer spennende.... ingen kan jo nekte dem det.

Lenke til kommentar

 

Det blir bare for teit og ødela jo hele spenningen med robinsonkampen.

Tviler dog på at de får lov til å fortsette på den måten.. det må nesten komme en eller annen twitst ellers er det jo ingen grunn til å se på programmet.

 

Du snakker om to forskjellige ting.... tror deltakerne gjør det som er mulig for størst mulig vinnersjanse, helt ærlig så tror jeg de driter i spenningen. Å forklare hvorfor en god taktikk er idiotisk på grunn av at det tar bort spenningen er ikke spesielt god argumentasjon.

Lenke til kommentar

 

Synes det faktisk totalt sett ble mer spennende.... ingen kan jo nekte dem det.

 

Så du mener det ble mer spennende når du visste hvilket lag som måtte i øyråd, og visste at det en av paradise-folkene som måtte reise hjem..?

Tror forresten det var et lag som tapte med vilje i en tidligere sesong, og da fikk laget en straff.

 

 

Du snakker om to forskjellige ting.... tror deltakerne gjør det som er mulig for størst mulig vinnersjanse, helt ærlig så tror jeg de driter i spenningen. Å forklare hvorfor en god taktikk er idiotisk på grunn av at det tar bort spenningen er ikke spesielt god argumentasjon.

 

Tror du har misforstått eller analysert posten min litt for mye.

Jeg syns det var idiotisk av dem å drepe spenningen i robinsonkampen. Jeg syns ikke det var idiotisk av dem å være taktisk smarte.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Syns dette er den beste sesongen på mange år men håper at neste år at folk kan få melde seg på, kanskje noen flere veteran reality deltakere samtidlig som at andre folk som har meldt seg på er med? syns uansett at det var veldig dumt at ingvild måtte reise siden jeg håpte hun skulle vinne, hadde vært gøyt vist hun vant både farmen og robinson

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nå er det visst intriger og drama på gang. Nye allianser dannes. Han fredrikstaneren (jeg husker ikke navnet) gikk jo helt apeshit i øyrådet. Han blir nok den neste som faller under paradise-guttas listighet og får sikkert lite sympati fra resten av deltakerne.

Skal si han ikke holder igjen på noe av det han sier, snakker rett fra lævra og ender trolig rett ut fra robinson, lurer på om han var slik på farmen?

Lenke til kommentar

Bjørn Tore hadde de samme tendensene på Farmen, men så gikk han også hen og vant hele greia. Som han selv har sagt, så var dette et bevisst spill. Det funket i et konsept som Farmen der ingen stemmes rett hjem, men får sjansen til å kjempe for sin plass, men jeg tror han har tabba seg ut med å tro at den samme taktikken vil fungere i Robinson, hvor man er mye mer avhengig av å ha et visst antall allierte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Bjørn Tore hadde de samme tendensene på Farmen, men så gikk han også hen og vant hele greia. Som han selv har sagt, så var dette et bevisst spill. Det funket i et konsept som Farmen der ingen stemmes rett hjem, men får sjansen til å kjempe for sin plass, men jeg tror han har tabba seg ut med å tro at den samme taktikken vil fungere i Robinson, hvor man er mye mer avhengig av å ha et visst antall allierte.

Liker ikke måte han snakker om paradise folkene på, de er jo vanlige folk som oss med hjerner, og si at dem er dumme fordi dem var med på paradise er jo bare helt dumt. Trodde det var gaute som vant den gang?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Bjørn Tore vant sesong 2, og snakket bevisst sånn til flere av de andre deltakerne for å bryte dem ned psykisk. Man kan jo mene hva man vil om det, men det blir heftig TV av det hvertfall. :p

Skulle gjerne likt å sett hvordan han så ut på den tiden når han fortsatt hadde hår:)

Lenke til kommentar

Bjørn Tore vant sesong 2, og snakket bevisst sånn til flere av de andre deltakerne for å bryte dem ned psykisk. Man kan jo mene hva man vil om det, men det blir heftig TV av det hvertfall. :p

 

Bevisst og bevisst. Har ikke sett Farmen men her i Robinson klarer han ikke å kontrollere sinnet sitt. Så tviler på at det er en nøye kalkulert master plan. Dessuten mangler han respekt for andre mennesker. Måten han snakker om både Francois, paradise-deltakerne og Grete er forkastelig. Latterlig type.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...