Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2013! (Med Paradise Deltakere!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt overrasket over hvem som ble stemt ut først, men :) .

 

Spoiler for første episode (vet ikke hva som er lov til å snakke om, det er vel egentlig lov til å poste om episoder som er ute?):

 

 

Syns kanskje også at Robinsongjengen ikke trenger å være så kjepphøye, de "vant" jo kun fordi det andre laget var uheldige med at fakkelen slukket :p .

 

Lenke til kommentar

Litt overrasket over hvem som ble stemt ut først, men :) .

 

Spoiler for første episode (vet ikke hva som er lov til å snakke om, det er vel egentlig lov til å poste om episoder som er ute?):

 

 

Syns kanskje også at Robinsongjengen ikke trenger å være så kjepphøye, de "vant" jo kun fordi det andre laget var uheldige med at fakkelen slukket :p .

 

 

Hvis det blir noe aktivitet i tråden, kan vi vel ha det sånn at man har lov til å diskutere episodene med en gang de er ute. Vi følger da vanlig sendetid. De episodene som man kan se en uke i forveien gjennom Viaplay (på samme måte som det var med PH), regnes som spoilers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha sitter med samme følelsen. Paradise har jo den fordelen at alle undervurderer dem. Samtidig blir jo veteranene overvurdert, både av motstanderne og seg selv. :p Herlig utfall i dagens episode. Greit at Rebecca gikk ut, for et irriterende vesen. Måten hun snakker til andre folk på, skjønner godt at samtlige i gruppa ville ha henne hjem.

Lenke til kommentar

Haha! Digget at Paradise vant i kveld :D . Litt flaut for Rebecca å motta absolutt ALLE stemmene.... :p

 

Det var fortjent. Bildet man får av folk på TV er kanskje ikke helt rettvisende, men hun virket som en slitsom person. Det var også artig at hun sa "jeg tror at noen får seg en overraskelse i øyrådet" og mente hardnakket at det var alle de andre som ikke forsto spillet. Til slutt var det jo hun som satt med skjegget i postkassa da alle stemte imot henne og hun trodde at hun hadde skapt seg allianser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Liker denne sesongen men skulle ønske andre kunne melde seg på også, har ventet et og et halvt år på at det skulle komme ny sesong og jeg kunne melde meg på, heier ihvertfall på farmen laget, liker ikke de paradise folkene fra den mest grufulle reality serien noensinne, ikke robin veteranene heller


Blir jo bare bedre og bedre dette her. :p Nå sender de inn et lag bestående av Farmen og 71 grader nord-deltagere, hvor fem har funnet og en har fått andreplass. Kan bli et utrolig vanskelig lag å slå, spent på å se dem i aksjon neste uke. :)

 

Når kommer Big Brother-laget? :dremel:

eller hjelp jeg er med i et japanks gameshow laget:)

Lenke til kommentar

Jeg syns også det ble dumt å gjøre det som de gjorde det. Greit nok at de kanskje ikke så veldig mye betenkningstid på den taktikken, og den vil nok fungere en stund, men... Skjønner ikke hvorfor de går inn for å få ut Paradise-folkene. Hadde det vært meg, så hadde jeg tenkt at det beste ville være å få ut de sterkeste Robinsonveteranene fortest mulig, og heller plukke ned Paradise etterhvert. Å holde på sånn og tape med vilje blir bare teit, spesielt siden måten de gjorde det på i mine øyne virket altfor obvious.

Men holder de seg til sin gruppe og ikke lar seg styre av Paradisefolkene, så fungerer jo taktikken en stund fremover. Nå er de i overtall, og taper de så er det bare å stemme ut PH-folk.

Men det blir kjedelig å se på hvis det skal være sånn hver uke, så jeg håper det skjer en twist av noe slag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...