Gå til innhold

Splinter Cell - blacklist. Litt hjelp - hva er joy 2?


Anbefalte innlegg

Tror jeg har spilt alle splinter cell spillene - synes faktisk dette er litt vanskelig. Synes fienden er mer på tå og hev.

 

Lurer på en ting i et av de første oppdragene - der du sendes til en ambassade i Jemen? og må stå mot flere angrepsbølger. Har om sider klart det (hater de hundene). Men jeg kommer ikke ut - det står noe om at jeg skal trykke joy2 for å kunne ut.

 

Spiller med tastatur og mus, og fatter ikke hva som er joy2 - så jeg blir stuck i ambassaden. PLEASE..?..

 

En liten ting til - KLEBEKAMERA - får kastet det ut, men får ingen glede av det for jeg skjønner ikke hvilke knapper som betjener dette....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kobl ifra joysticken din, så vil du nok få fram de rette tastene du skal trykke på.

Jemen så kan du vel bare extracte hver 5 level om jeg husker rett, opp til max 20.

 

Har du hvert innom keybindings å sett selv? Der det står keyboard bindings eller noe slikt.

 

G eller Mouse3 (musehjulet) aktivere stickycam.

Lenke til kommentar

Trodde ikke jeg hadde joystick tilkoblet. Skal sjekke.

 

Har satt opp keybordet selv til slik jeg liker tastene.

 

Men hva er joy 2 - husker dere hvilken tast? Er det samme som E (den man plukker ting med, åpner dører osv...)

 

Vedr sticky cam - kaster ut m musehjul og destrueres m å holde musehjul inne. Men jeg får ikke brukt kamera til å se i, lokke på fiender og bedøve dem, el hva nå det cam kan bidra med.

 

Ikke noe i keybordet som sier hvem tast som betjener det kamera , el joy 2 for den slags skyld.

Lenke til kommentar

Du kan gå inn i instillinger og velge at du skal bruke keyboard istedet for gamepad.

Det har jeg gjort.

 

Det er derfor det er så rart at den foreslår joy2 - en tast jeg ikke skjønner å ha definert.

Har du prøvd å trykket én enkel gang på mushjulet etter du har kastet?

Evt bare bruk G tasten se om det er enklere.

 

Når er det joy 2 kommer fram på skjermen da?

 

Lenge siden sist jeg spilte det, men trodde spillet forklarte selv hvordan du skulle betjene stickycam i starten. Men kan ta feil.

Lenke til kommentar

Spillet forklarer seg og sier fra om taster - selv de jeg har definert. Plug and play.

 

Men hvor joy 2 kommer fra skjønner jeg ikke.

 

Tilbake til ambassaden - når du har stått imot første rundene m angrepsbølger - kan du bli hentet ut. Eller velge å bli. Vel jeg synes det er vanskelig å komme så langt så jeg vil ut.

 

Går til oppmøte stedet - får beskjed om å holde joy 2 inne for å bli hentet. Man har 1 min på seg. Klarte ikke på det minutt å finne ut hva joy 2 er - så blir jeg stuck der inne. (Tar litt tid å komme så langt).

 

Vedr sticky cam - har prøvd musehjulet - kun til destruksjon.

 

Skal prøve G knappen.

 

Siden jeg ikke får til sticky cam. Kan man gå ut og inn av bildet helt man destruerer det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...