OHJohansen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Zotec fyller seks år i bransjen på sitt eget vis.Lager et GeForce GTX-skjermkort av gull Lenke til kommentar
Etalim Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 "...et GeForce-kort som basre..." Eller som "base"? 2 Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Får håpe noen kommer på salg på ebay da Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Zotec? dere mener vel Zotac? Feil både i ingressen og på fremsiden av tek.no 1 Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Litt rart de ikke har et sterkere skjermkort.. Skulle jo tro at et prishopp fra 760 til titan er neglisjerbart i forhold til massive mengder gull :S Eller er det bare et syltynt lag bladgull? I Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hehe, fare for att herr Johansen ikkje har fått morgonkaffien skikkeleg i gong i systemet når han skreiv denne :-P Anyhow... skulle gjedna hatt eit slikt eit eg, men hadde jo aldri fått bruk for det fancy gull greiene, det hadde hamna rett på ei EK vannblokk :-P Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Skulle tro det var mandag med alle de skrivefeilene i dag! 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 bordellet hw.no har nok en gang prostituert seg for klikk, trist å si at vi har mistet vår eneste ordentlige IT-nettside for godt.... 3 Lenke til kommentar
Lucifer83 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Når skal produsentene skjønne at teksten bør stå UTOVER mot evnt. plexi dør og ikke inn mot HK Skulle tro det var mandag med alle de skrivefeilene i dag! Hehe. Er nok en Tansa Server/Client som ikke er helt våken enda Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Dette passer bra med Asus Z87 Deluxe Lenke til kommentar
PerParker66 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kommer til å passe godt inn med ASUS sitt "nye" tema i gull på hovedtkortene Lenke til kommentar
G Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Tror det ikke. Gull rett og slett? Har de sandblåst, glassblåst det for matthetens skyld. Jeg trodde gullkåte folk ville ha det polert blankt. Det er ihvertfall slik jeg er vant med å se gullforgyldte tappekraner og slikt i media. Hvor mye ekstra vekt sørger gullet for å gjøre skjermkortet tyngre? Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Skal kjøre.. å bytte ut med vannkjøking just for the f**k of it Skal kjøre.. å bytte ut med vannkjøking just for the f**k of it kjøpe* Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Litt rart de ikke har et sterkere skjermkort.. Skulle jo tro at et prishopp fra 760 til titan er neglisjerbart i forhold til massive mengder gull :S Eller er det bare et syltynt lag bladgull? I Tror det ikke. Gull rett og slett? Har de sandblåst, glassblåst det for matthetens skyld. Jeg trodde gullkåte folk ville ha det polert blankt. Det er ihvertfall slik jeg er vant med å se gullforgyldte tappekraner og slikt i media. Hvor mye ekstra vekt sørger gullet for å gjøre skjermkortet tyngre? Kortet er forgyllt / gullbelagt. Overskriften er missvisende. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hadde sett pent ut med et Asus-hovedkort. Hvorfor kan de ikke bare ha gullfarget aluminium? Har det noe å si at man vet at det er gull, men ikke ser forskjell og at det ikke har noe funksjon? Zotac, dere har mer å gi... Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 bordellet hw.no har nok en gang prostituert seg for klikk, trist Ã¥ si at vi har mistet vÃ¥r eneste ordentlige IT-nettside for godt.... Makan til klaging. Om du ikke liker HW.no lenger, så får du bare ryke og reise da. Selv er jeg fornøyd med artiklene til hardware. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Makan til klaging. Om du ikke liker HW.no lenger, så får du bare ryke og reise da. Selv er jeg fornøyd med artiklene til hardware. De har faktisk ofte et poeng. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 De har faktisk ofte et poeng. Det kan godt være, og jeg er enig i at HW.no har droppet i kvaliteten (Husk, kvalitet framfor kvantitet) i det siste, men det skal da vel ikke være nødvendig å spamme hver bidige artkkel med skrivefeiler og gud vet hva? Det er ikke et problem i denne artikkelen, men enkelte er også utrolig irriterte over den nye Ekstra og det at AdBlock er blokkert, noe jeg ser på en god ting - alt er ikke gratis i verden. Og de som betaler for flere artikler, på samme måte som at man får flere funksjoner i en bil eller høyere ytelse i en PC om man betaler litt mer. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg vil ikke si at skrivefeiler og unøyaktigheter er skjeldent. Og når man atpåtil betaler for det, og folk har klaget på det veldig lenge så burde de ha gjort noe med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå