ArlionMajere Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg spilte et spill rundt 1999 på pc, meningen var at man styrte en hærfører som hadde div styrker under seg. Etter endt slag fortsatte man med de styrkene som overlevde og gikk videre til neste oppdrag. Magikere var der også og de kunne gå opp i lvl og få sterkere magier. Andre units kunne også oppgraderes med forskjellig utstyr vist ikke jeg husker feil. Man kunne bla.a støte på leiesoldater underveis mellom oppdragene som man kunne hyre. Spillet var i en heller dårlig 3d vist ikke jeg husker feil. Jeg fikk så vidt prøvd dette spillet, men jeg husker jeg var mektig imponert. Noen som greier å si meg navnet på spillet jeg tenker på ut i fra en såpass dårlig beskrivelse? Endret 16. september 2013 av ArlionMajere Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Ingen som har peil? Lenke til kommentar
Fiskefiske Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Heroes of Might and Magic? 2 Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Heroes of Might and Magic? HAHA. Takk for en god latter, men nei. Dette var mere ala age of mythology på slagmarken,men det er ikke noen god sammenligning det heller Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Vill gjetting, men kanskje Myth? 2 Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Vill gjetting, men kanskje Myth? Jada, det var Myth jeg tenkte på. Takker 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå