Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volkswagen tråd( hva mener du)


Pjotra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

motoren er for liten til en såpass stor bil, det er grunnen til det overdrevne forbruket. men om den andre driften er så dyr vet jeg ikke noe om.

men hvorfor en Passat som førstegangsbil? om du skal ha Volkswagen kan du også se på Bora. det er en bortglemt bil som passer bedre som førstegangsbil i mine øyne. gjerne en 1,9 TDI med 130 hk.

Lenke til kommentar

motoren er for liten til en såpass stor bil, det er grunnen til det overdrevne forbruket. men om den andre driften er så dyr vet jeg ikke noe om.

men hvorfor en Passat som førstegangsbil? om du skal ha Volkswagen kan du også se på Bora. det er en bortglemt bil som passer bedre som førstegangsbil i mine øyne. gjerne en 1,9 TDI med 130 hk.

hva er bedre med den? Å hvorfor har den blitt bortglemt

Lenke til kommentar

bedre fordi den har, historisk, mindre feil en tilsvarende Volkswagen produkter. den ble ikke kjøpt så mange av siden det i bunn og grunn er en Golf med hekk. og det er det ikke så mange som er ute etter, så det var mest eldre mennsker som kjøpte den.

den er bedre behandlet siden det er mest eldre som har kjøpt den.

den er litt mindre og dermed lettere en Passat og rimelig god å kjøre.

 

bortglemt siden det ikke er den mest typiske bil som man ser etter. og du trenger jo ikke gå lengre en til deg selv for å ta det poenget :wee: men det er fremdeles en Volkswagen så god som noen.

 

funfact: i USA og Kina er Bora, eller Jetta som de heter der, langt mer populær en Golf.

Lenke til kommentar

bedre fordi den har, historisk, mindre feil en tilsvarende Volkswagen produkter. den ble ikke kjøpt så mange av siden det i bunn og grunn er en Golf med hekk. og det er det ikke så mange som er ute etter, så det var mest eldre mennsker som kjøpte den.

den er bedre behandlet siden det er mest eldre som har kjøpt den.

den er litt mindre og dermed lettere en Passat og rimelig god å kjøre.

 

bortglemt siden det ikke er den mest typiske bil som man ser etter. og du trenger jo ikke gå lengre en til deg selv for å ta det poenget :wee: men det er fremdeles en Volkswagen så god som noen.

 

funfact: i USA og Kina er Bora, eller Jetta som de heter der, langt mer populær en Golf.

ikke for å vær frekk. Men høres ut som en kjedelig høkkert bil som kunn eldre vil ha og som vil bli vanskelig å fo solgt vidre

Lenke til kommentar

som tidligere skrevet, det er den samme bilen som en Golf bare som en sedanutgave. om den er kjedelig kommer vel ann på øyet som ser og personen som skal ha den.

men den er et annet valg en Passat og du møter ikke for mange av dem på veien. bare det alene er jo et salgsargument for min del.

og om du skulle finne på å kjøpe litt styling finner du uendelig mye mer til den på ebay o.l. en til f.eks. en Golf, for ikke å snakke om en Passat.

 

tør jeg foreslå et par "øyelokk" og litt senking? samt noen frekke felger? det er ikke mye som skal til på den bilen.

men det er jo dine penger og ditt valg. jeg kommer bare med noen motvalg til deg.

Lenke til kommentar

Drit i 3b eller 3bg passat. Forstillinga der er noe jævla rakkleverk som du kommer til å banne mange timer over. oog om du skulle finne på å senke en passat fra 2000 tallet så kan plusse på noen lapper i bare forstillingsdeler osv...

 

Mener bora har samme rakleverk forstilling som passaten men er ikke 100% sikker.

 

Har bilen selv.

Lenke til kommentar

Hei har sett meg ut volksvagen passat 2001 modell 103hk 1,6 liter sedan. Er det sant at de bruker MYE bensin og er dyre i drift osv. Bør jeg heller velge volkswagen passat stasjonsvogn 2001 modell 2l 123hk. Send gjerne link eller si hva du synes er kulest av de som førstegangsbil.

 

En sånn passat bør ha vesentlig mer motor enn 1,6..

1,6 er for liten i Golf og A3.

 

Multiknirk forhjulsoppheng blir man ganske fort lei av.

 

Det er rett og slett ikke spesielt gode biler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

som tidligere skrevet, det er den samme bilen som en Golf bare som en sedanutgave. om den er kjedelig kommer vel ann på øyet som ser og personen som skal ha den.

men den er et annet valg en Passat og du møter ikke for mange av dem på veien. bare det alene er jo et salgsargument for min del.

og om du skulle finne på å kjøpe litt styling finner du uendelig mye mer til den på ebay o.l. en til f.eks. en Golf, for ikke å snakke om en Passat.

 

tør jeg foreslå et par "øyelokk" og litt senking? samt noen frekke felger? det er ikke mye som skal til på den bilen.

men det er jo dine penger og ditt valg. jeg kommer bare med noen motvalg til deg.

koss e det med styling og koss e mitsubishi galant

Lenke til kommentar

Galant er vel en bant de mest skuddsikre bilene du finner. kan være litt plaget med rust, ellers er det tut og kjør.

om jeg skal foreslå en mitsubitshi, bør det være med med 2 liters motoren. eller enda bedre, en Lancer med samme motoren. går som regel under tilnavnet sport og er en liten ulv i fårikål. 135 hk (senere 143 hk) fordelt på noen små kilo og et uskyldig utseende. hva mer kan man ønske seg? jo, en smal vei med en masse svinger.

men det kommer vel litt ann på hvor mye penger du har til disp.

 

men om du kjøper bil for å style videre på, er ikke Mitsubitshi det dummeste valget. det er som regel flotte styling sett til de bilene som skiller dem ut fra mengden.

Lenke til kommentar

Galant er vel en bant de mest skuddsikre bilene du finner. kan være litt plaget med rust, ellers er det tut og kjør.

om jeg skal foreslå en mitsubitshi, bør det være med med 2 liters motoren. eller enda bedre, en Lancer med samme motoren. går som regel under tilnavnet sport og er en liten ulv i fårikål. 135 hk (senere 143 hk) fordelt på noen små kilo og et uskyldig utseende. hva mer kan man ønske seg? jo, en smal vei med en masse svinger.

men det kommer vel litt ann på hvor mye penger du har til disp.

 

men om du kjøper bil for å style videre på, er ikke Mitsubitshi det dummeste valget. det er som regel flotte styling sett til de bilene som skiller dem ut fra mengden.

Høres braa ut :) anbefale du sedan 2001 eller stasjonsvogn 2001. Har vell 50-65000 å bruk :) kom med et eksempel da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...