Gå til innhold

TEST: iRiver MP-550 SlimX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundelen til iRiver er som normal ganske pen, og man får med det man skulle trenge samt et par ting som ikke er så viktig. Oppbevaringsvesken som følger med er et godt eksempel på tilbehør som vi setter pris på, men som strengt tatt ikke er nødvendig. Det samme kan man si om den ekstra batterimodulen.
Personlig setter jeg stor pris på begge disse til min IMP-400. Jeg skjønner ikke at det ikke er flere som ser det geniale i den ekstra batterimodulen... Det er ikke til å unngå at man går tom for batteri av og til og da er det bare genialt at man kan plugge i den og fortsette å høre på musikk. I tillegg er det fint å ha muligheten til å bruke vanlige AA batterier når man f.eks. er på langtur og ikke har muligheten til å lade.
Lenke til kommentar

Den saken der er jo griselekker. Den forrige CD spilleren jeg hadde var en Sony Discman, ekstra batterikasse fulgte med der også, så det er neppe noe nytt egentlig. Men den var også mye større og direkte klumpete, samt at den ikke spilte Mp3..

Jeg liker ikke helt at det ikke finnes noen annen måte å bruke den på enn via fjernkontrollen, for som nevnt, hva om den blir ødelagt? Kan jo bli litt kjedelig.

Men utover det virker det som et topp produkt. Prisen er høyere enn hva jeg kan tenke meg å betale for noe slikt (12-1500 maks), men det får nå være. Bra test.

Lenke til kommentar

For de som er bekymret over prisen:

Jeg kjøpte denne spilleren omtrent med en gang den kom ut og betalte rundt 1200,- NOK. :D

Handelen ble gjort på nettsiden AudioCubes, et amerikansk nettfirma som spesialiserer seg på import fra Japan. Frakten var på ca. 100,- NOK, og jeg fikk pakken levert på døra 3 dager senere. :woot:

Betaling blir gjort via PayPal... sikkert som F.

Kan STERKT anbefale denne webshoppen...

Ellers vil jeg si at jeg er svært fornøyd med spilleren, og nå kommer det snart OGG-støtte (over nyttår en gang tror jeg) - hva mer kan man ønske seg?

Bra test også forresten :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei!!

Noen som har smal økonomi?? Jeg har!!

Ville aldri betalt 2200kr for spilleren!!

MEn har endelig funnet en norsk forhandler ned lav pris!!!

1798!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SLÅ DEN NOEN!!!

##link slettet av moderator##

See ya in hell ppl!!javascript:emoticon(':devil:')

PS: Liker du ikke å bruke visa/mastercard? Gjør som meg og ta deg tid til å kontakt ##slettet navn## på kundeservicen deres (se internett siden deres) og du kan få den i post oppkrav!!!!!

:thumbs::green::thumbup::xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...