Gå til innhold

Ps3-konsoll Bruktpris

Torddi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde enkelt og greit et spørsmål om noen har peiling på hvor mye man må punge ut med for en brukt ps3 på gamestop. Jeg vurderer å kjøpe en ps3 pga lanseringen av gta V, siden det ikke kom til pc. Jeg bor i hamar og tenker meg å kjøpe en brukt konsoll(fra gamestop)

Så jeg lurte på om noen har erfaring fra de siste måndene med prisene deres. Tenker meg en konsoll med ihverfall 60gb hdd.

Ta gjerne kontakt hvis noen har en konsoll de tenker de skal selge :)

Jeg har også vurdert å kjøpe en ny konsoll fra komplett, hvis det ikke er stor prisforskjell: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=795566

så jeg tenkte meg noe rundt tusenlappen.

Diskuter gjerne for og imot brukt konsoll.

Beklager hvis jeg har puttet denne posten under feil tråd, dette er min første post på diskusjon.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg hadde enkelt og greit et spørsmål om noen har peiling på hvor mye man må punge ut med for en brukt ps3 på gamestop. Jeg vurderer å kjøpe en ps3 pga lanseringen av gta V, siden det ikke kom til pc. Jeg bor i hamar og tenker meg å kjøpe en brukt konsoll(fra gamestop)

Så jeg lurte på om noen har erfaring fra de siste måndene med prisene deres. Tenker meg en konsoll med ihverfall 60gb hdd.

Ta gjerne kontakt hvis noen har en konsoll de tenker de skal selge :)

Jeg har også vurdert å kjøpe en ny konsoll fra komplett, hvis det ikke er stor prisforskjell: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=795566

så jeg tenkte meg noe rundt tusenlappen.

Diskuter gjerne for og imot brukt konsoll.

Beklager hvis jeg har puttet denne posten under feil tråd, dette er min første post på diskusjon.no

Aner ikke hva bruktprisen ligger på... Men i og med at en 12gb flash konsoll, går for 1200 ny, så skal jeg kunne tro du skal kunne få en brukt langt billigere enn det. Om det så er med litt større harddisk.

Lenke til kommentar

Aner ikke hva bruktprisen ligger på... Men i og med at en 12gb flash konsoll, går for 1200 ny, så skal jeg kunne tro du skal kunne få en brukt langt billigere enn det. Om det så er med litt større harddisk.

Men jeg satte og så på prisene folk hadde satt på konsollene som de selger og det virket som det lå på omtrent det samme pris som en ny 12gb for en 60gb.

Endret av Torddi
Lenke til kommentar

2.5"

Dersom det er den nye slim'en.. Men du trenger en festebrakett til disken. Men tror sony leverer både festebrakett og disk... Men på en annen side kan du vurdere om du egentlig behøver det.

Kan jo hende du får en billig brukt ps3 en plass, og sparer noen penger der til PS4 kommer ;)

Akkurat det jeg tenker! ps4 er jo så godt som rett rundt hjørnet.

Og ja, om jeg bare skal spille grand turismo og gta trenger jeg vell ikke noe serlig plass! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...