jarle-60 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Snart er det sommer igjen ...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ja, det er slike store øyeblikk som holder oss gående gjennom vinteren. Paret nede på berget tilfører bildet proporsjoner, - meget stemningsfullt. Kommer jeg over slike prospektkort på reise, skriver jeg flere enn først tenkt. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Flott bilde med bra dybdeskarphet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Veldig flott dette Jarle Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Ja, det er slike store øyeblikk som holder oss gående gjennom vinteren. Paret nede på berget tilfører bildet proporsjoner, - meget stemningsfullt. Kommer jeg over slike prospektkort på reise, skriver jeg flere enn først tenkt. Takker så mye Trond Olav. Flott bilde med bra dybdeskarphet. Takker for kommentaren. Veldig flott dette Jarle Takker for det Magnar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg