tomsi42 Skrevet 17. september 2013 Forfatter Del Skrevet 17. september 2013 Noen fler fra meg: Kassene er inne Bonanza og Fyret: Røykerom I: Røykerom II: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Flere gjøv løs på de fargesprakende graffitiveggene ser jeg. Er da også temmelig mye spenstig i dette området. JorunT: Flott stilstudie av en herværende ølmenystudent. WiMP-bussen var morsom da. HelenaN: Falt for sykkelstativet (2), dunkelt, dystert, stramt og minimalistisk. Er tydeligvis i min gate, du kalte jo sneip-bildene mine "stramme" også. Jeg er kanskje i overkant stram innimellom, men liker det vanligvis ikke for rotete da... Randi: Regner med det kommer mer fra deg etter hvert, men "Blå"-stemningen er i alle fall godt innfanget. Selv kunne jeg ikke dy meg da jeg så speilbildet av Tom i tappekrana (som du kommentert over). Edit: Der dukket det opp flere fra Tom også. "Kassene er inne" - he, he. Skikkelig sug i "Bonanza og Fyret", og de to røykerommene bare lyste det tomsi42 av lange veier. Endret 17. september 2013 av k.n.b Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Takk for hyggelige kommentarer! Tom, "Kassene er inne" ble bra og morsomt. Liker de andre bildene også. Jeg har tid ikveld og da var det like greit å bli ferdig med fototreffbildene, så... 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) k.n.b.: hadde aldri tenkt at sneiper kunne bli så fine motiv, men det var jo de stramme formene rundt som gjorde susen. De blå linjene var lekre. Hva var det som var så spennende i betalingsautomaten du foreviget? tomsi: vakkert måkelik, måtte jo bli sort/hvitt. Artige runde bord. Randi: Fint stemningsbilde fra Blå, ikke så lett i tusmørket. Helena: Drageveggen er jo superheftig, det må være byens flotteste veggdekorasjon, også naturlig sort/hvitt motiv. Jeg så også den lesende mannen og tenkte at han skulle jeg gjerne ha fotografert, men torde ikke spørre, bra at du gjorde det. Endret 17. september 2013 av JorunT Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg prøver meg på noen til Sosialrealisme fra de harde 30-åra, Hammersborggata _DSC5739.jpg by JorunT, on Flickr Alice var her også http://_DSC5777.jpg by JorunT, on Flickr Vindusdekorasjon http://_DSC5775.jpg by JorunT, on Flickr Hulk! - fra Taxi Take Away, mer inderlig enn dette kan det ikke bli http://_DSC5831.jpg by JorunT, on Flickr Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Fin og sterk sosialrelasme der, JorunT. Min utgave er ikke like kul: Jeg fant også noen sneiper: 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det var noen skøyeraktige sneiper, satte meg i godt humør. Det gjør slike eller sjelden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Det var noen skøyeraktige sneiper, satte meg i godt humør. Det gjør slike eller sjelden. Nei, det sjeldent man blir i godt humør av sneiper. Jeg har da brukt kvelden til å blogge litt om turen. Første del er i farger, andre del er i sort/hvitt. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Det ble fint i bloggen din Tom.....jeg kommer etter, men det tar litt tid. Akkurat konvertert alle bildene nå, så skal de finpusses litt. Jeg har et idyllisk bilde i en sving der ved Fagerborg eller noe slikt, hva heter den bakken nedenfor Telthusbakken, før vi kom til Brenneriveien? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Det ble fint i bloggen din Tom.....jeg kommer etter, men det tar litt tid. Akkurat konvertert alle bildene nå, så skal de finpusses litt. Jeg har et idyllisk bilde i en sving der ved Fagerborg eller noe slikt, hva heter den bakken nedenfor Telthusbakken, før vi kom til Brenneriveien?Du tenker nok på Damstredet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Takk, ja...det er det. Skal legge inn bildet i morgen ... (eller "i dag" blir det nok) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Takk, ja...det er det. Skal legge inn bildet i morgen ... (eller "i dag" blir det nok) Tok visst litt lengre tid ja, men da er den dagen ferdigredigert. Noen fra meg, men kommer ikke med noe særlig nytt da.... 1.Arkaden - Basarene 2.Tre søte småbarn i vinduet satt 3.By the wall 4.Going down 5.In a line - Mathallen 6.SmelteVerket - Mathallen 7.Mathallen 8. Damstredet 9. Cleaning after the Market - Blå 10. Bookwindow Det ligger en del flere i et sett på Flickr. 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ingen tvil om at dette er et fargerikt område, anbefales! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Da ble jeg endelig ferdig med en liten Blogg-reportasje, er vel ikke noe nytt der kanskje. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 HelenaN: Skammelen/stolen (6) var jo i min gate, minimalistisk og utstudert. Morsom vri med nettinggjerdet foran gaffitigjengen (8), de er buret inne. Lurer på hvordan du fikk siloen (9) så rak, ser ikke antydning til fallende linjer. JorunT: Du har også benyttet nettinggjerdet, her på et annet motiv, og mer skrått på. En effekt som gir bildet mer liv enn bare en gjengivelse av graffiti. Jeg så du tok det vindusdekorasjonsbildet, det gjelder å ha øynene med seg. Til din kommentar: Det meste (alt) kan jo benyttes som motiv, se bare Toms sneiper også. Betalingsautomaten var en studie i narcissisme. Forsøkte et selvportrett i en av knappene på automaten, men det virket fåfengt. Tom: Sneipene ligger jo sørenmeg på lit de parade. Godt sett. Randi: Der kom flere av dine bilder også ja. Likte veldig godt "5. In a line", "1. Arkaden" fenget også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Jeg er samstemmig med k.n.b - "In a line" liker jeg godt. Synes også at din utgave av basartrappen ble fin. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg er samstemmig med k.n.b - "In a line" liker jeg godt. Synes også at din utgave av basartrappen ble fin. Blir visst aldri nok av slike lines.......(back in town?) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Blir visst aldri nok av slike lines.......(back in town?) Å nei du, er ikke hjemme på en uke enda. Men har havnet på et hotell med internet Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Kjekt med internett på hotellet, det var det også på sykehuset jeg lå på denne uken, jeg hadde tilgang til det meste,. Akam kunne jeg lese, men diskusjon.no var blokkert av sikkerhetsgrunner pga 'nudity', sto det. Det må være noe her jeg ikke har oppdaget enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå