Ragnar115 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Btw: eg ville gjort det samme som deg, sette passord på pcen så kan man aldri finne ut kven som bruker pcen din uten lov. Det handler om respekt ja Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Hvorfor krav om å sende data på mail? Og hvorfor nettleserlogg? Hvis det er din egen maskin du skal overvåke, trenger du virkelig ikke å sende det på mail. Og nettleserlogg sjekker du når du kommer hjem. Virker som om du vil installere dette på andre maskiner enn din egen spør du meg. Hvis du absolutt vil overvåke egen maskin, hvorfor ikke legge inn f.eks. WebCamXP som du kan få til å ta bilde f.eks. hvert minutt. Da ser du hvem som måtte sitte foran maskinen. Eller hva med å sette passord på din brukerkonto (som tidligere nevnt) og opprette en gjestekonto? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 hEI! Jeg har et problem med at uinnviterte mennesker kommer inn i leiligheten min når jeg er borte. Derfor vil jeg gjerne innstalere ett kamera så jeg kan overvåke dem og se hva de gjør. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jepp, er vel naturlig å tenke sånn ja... Ellers kan saken også komme under personvernlov iht. datatilsynet, ulovlig overvåking av andre personer. Er vel ikke helt relevant er det det da? Er ikke en fellespc, er hans private. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nja, hvis jeg f.eks. chatter med kompisen min, med din PC(som er overvåket), så blir også 3. part involvert i saken. Da er det ikke moro å planlegge statskupp eller ran av Norges bank.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå