Gå til innhold

Ønsker å keylogge egen maskin. Tips?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å installere en keylogger på min egen maskin, rett og slett fordi den blir brukt mens jeg ikke er tilstede av flere i leiligheten. Dette irriterer meg, og alle brånekter såklart. Derfor ønsker jeg en keylogger (kan jeg kalle det for det?) som logger følgende :

-Tastetrykk, naturlig nok

-Nettleser logger

-Tar gjerne screenshot og bilde med webcam på maskinen

Programvaren må også kunne :

-Sende dataen via mail

-Kjøre helt skjult uten noen form for popups. Hot-keys for å åpne?

-Selvfølgelig være virusfri.

Søk på google og hackforums gir meg tonnevis av svar, men alle gir utslag på virustotal scanning.

Så, er det noen der ute som vet om noe som er bra, sikkert og stabilt i bruk? Gjerne erfaringer, ikke bare ting dere finner på google.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som klager på personvern :

Når noen sitter i MIN stue, som JEG betaler for, på en maskin som er MIN eiendom UTEN min tillatelse, da gjør jeg hva jeg vil.

De vet ikke at jeg vet. Derfor vil jeg gjerne kunne dokumentere at en av disse har vært på maskin, hva de har gjort og hva som kommer til å skje hvis de rører min maskin igjen. Det handler om respekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom de virkelig vil bruke den så kan de ommgå programmet ditt, "hva som kan skje" er bare en dårlig trussel likevell.

Tastetrykk, naturlig nok : Kan omgås om de bruker ctrl+c og ctrl+v en del i stedet for å skrive

Nettleser logger : beviser ikke nødvendigvis noenting

Tar gjerne screenshot og bilde med webcam på maskinen : kan teipes over

Programvaren kan selvsagt også avinnstaleres av vedkommende når du har røpt at du overvåker dem.

Forøvrig tror jeg også mange vil bli støtt over at de ble overvåket, og dere vil ikke kunne fortsette vennskapet som før.

Sett passord på den og spar deg for mye styr.

Endret av Jofred
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har også gratisversjonen av Revealer Keylogger som fungerer helt ålreit.

Siden din www.katz.no er forresten nede.

Har nå testet denne litt, og den virker ok. Den logger hvertfall det jeg trenger av keystrokes.

Siden dette er en gratis versjon er jeg noe redd for at den kan sprette opp med tilbud om å kjøpe det eller noe. Kan noen bekrefte at den gjør, eller ikke gjør dette?

Lenke til kommentar

Men kan windows logg vise hva slags tastetrykk som er utført? Du må gjerne utdype og forklare om du har et alternativ som er bedre til TS sitt formål :)

Nei, men den kan vise bl.a om maskinen har vært i bruk imens vedkommende har vært borte. Noe som var et spørsmål ang. tema.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...