Gustav34 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg syns volumet når man bruker hodetelefoner på Samsung Galaxy s4 er for lavt. Er det noe jeg kan gjøre for å få dette høyere? Leser på nettet at man kan roote telefonen, men har ikke så lyst til å gjøre det, da det virker som en omfattende prosess. Noen tips? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Volumet er satt slik siden du ikke skal få hørselsskader. Alle bærbare enheter har fått max-volum etter krav fra EU hvis ikke jeg husker mye feil. Lenke til kommentar
Gustav34 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Joda, stemmer det, men hvordan få høyere lyd? Må man roote, eller finnes det andre løsninger? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hvis jeg prøver å skru opp over maks, så kommer det opp en melding på skjermen om muligheten for hørselskade og om jeg virkelig vil skru opp mer. Standard Galaxy S4, ingen rooting eller custom rom. Lenke til kommentar
Gustav34 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg får også den beskjeden, men trykker selvsagt ok, og skrur volumet til tops. Volumet er nesten ok når det er helt stille rundt meg, men går jeg tur og biler kjører forbi, så blir det for lavt. Endret 15. september 2013 av Gustav34 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg får også den beskjeden, men trykker selvsagt ok, og skrur volumet til tops. Volumet er nesten ok når det er helt stille rundt meg, men går jeg tur og biler kjører forbi, så blir det for lavt. Hvilke hodetelefoner har du? Du kan vurdere å kjøpe en forsterker, som Fiio E5. Lenke til kommentar
Gustav34 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Jeg har forskjellige hodetelefoner, og det er mulig det er noe å hente der. Har ikke det grommeste, men heller ikke det dårligste. Takk for tips om Fiio E5! Lenke til kommentar
Gustav34 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Installerte appen Sound Volume Amplifier, og det hjalp faktisk litt! Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Du bør kanskje sjekke hva Tinnitus er for noe? Lenke til kommentar
Gustav34 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Hæææ?! Hører ikke hva du sier! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Før EU kom med slike krav på elektroniske dingser ble en medelev i ungdomsskole-klassen jeg gikk i hørselsskadet fordi han hørte konstant på rap med skarpe lyder. Jeg foreslår aktiv støyreduksjon på headset fremfor å skru opp volumet for å overdøve trafikken. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det var rap som gjorde han hørselskadet og ikke høy lyd. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Enig med Thor, blokkere støyen fremfor å ødelegge hørselen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå