halloooooooooooooooooooo Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hei! jeg bare lurer på en ting. Kjæresten min har bursdag snart, er det for kliss og gi han brev der det står hvor mye han betyr for meg, hvorfor jeg elsker han osv.. noe lignende som dette ( http://31.media.tumblr.com/caae84bc4c98ae434ce2e537276cfa2a/tumblr_mt5gt0AVZu1qcn98fo1_500.jpg ) vist du hadde fått noe slikt av jenten din, hvordan hadde du reagert? blir det liksom sånn " hva skal jeg med dette?" og sånn "okeei" reaksjon eller hva? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Nå er ikke alle gutter eller forhold lik, men jeg hadde nok ikke brydd meg noe særlig om jeg fikk et slikt brev. Lenke til kommentar
Populært innlegg Madridista1212 Skrevet 15. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2013 kjøp han gta v 16 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 er det for kliss og gi han brev der det står hvor mye han betyr for meg, hvorfor jeg elsker han osv.. Ja. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Vanskelig å si når du ikke forteller litt mer : Hvor gammel ( ca ) er dere? Hvilke interesser har han? Er han romantisk eller er han direkte? Litt om personaliteten hans og din. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 kjøp han gta v Hvis du skal bort en stund, og ikke vil han skal savne deg mens du er borte, følg rådet til G3neralen. ^^ Og ja, jeg synes iallefall slikt er litt for klissete, men jeg hadde ikke sagt/vist det hvis det hadde skjedd meg. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Skriv det på bilen hans. 2 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg hadde hatt en "okeeeiii" reaksjon, men så er jeg ganske direkte Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det er hans bursdag. Gi han noe han setter pris på, som viser at du vet hvem han er. Ikke gi han noe som du selv hadde satt pris på og synes er kjemperomantisk. Det er hans bursdag. Anonymous poster hash: 1f7ea...be1 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Han blir sikkert glad for det, men jeg tror dette er noe en jente i større grad setter pris på enn en gutt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hei! jeg bare lurer på en ting. Kjæresten min har bursdag snart, er det for kliss og gi han brev der det står hvor mye han betyr for meg, hvorfor jeg elsker han osv.. noe lignende som dette ( http://31.media.tumblr.com/caae84bc4c98ae434ce2e537276cfa2a/tumblr_mt5gt0AVZu1qcn98fo1_500.jpg ) vist du hadde fått noe slikt av jenten din, hvordan hadde du reagert? blir det liksom sånn " hva skal jeg med dette?" og sånn "okeei" reaksjon eller hva? Hvis du først skal gi han flere konvolutter som avbildet, hva med å iallefall putte en voucher som han kan løse inn i diverse ting han setter pris på? "Denne kan løses inn i en gratis blow job, fordi jeg elsker deg!" etc Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Personlig hadde jeg likt å få noe sånt, men så er jeg en tøffel også. Er han en romantisk og følelsesladet person, så setter han nok pris på det. Om han ikke ønsker seg noe særlig i gaver, så setter han nok også pris på det. Hvis han derimot har en lang ønskeliste over ting han vil ha, så vil det nok bli litt antiklimaks å få et kjærlighetsbrev. Hvor lenge dere har vært sammen spiller også en rolle, jeg vil påstå det finnes både en øvre og en nedre grense. Fortell oss litt mer om han og dere, så blir det lettere å gi råd. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Skriv det på bilen hans. Enig, hadde blitt veldig glad om noen f.eks sprayet dette på bilen min Syns du skal gå for dette forslaget TS; han blir garantert veldig glad Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Du må gjerne gi han det brevet sammen med noe annet. Hadde jeg fått bare brevet hadde det vært den kjipeste bursdagen noen gang. 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Den dagen det må være bursdagen min for at kjæresten skal si at hun er glad i meg, tror jeg at det er på tide å finne en annen kjæreste. 5 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hadde jeg hatt en kjæreste og hun hadde lagd meg en fantastisk middag + et brev som dette hadde jeg blir mer enn fornøyd. Men så er jo ikke alle gutter like. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er enig med Chillin123 her, jeg hadde blitt veldig gla med kort og en fantasisk middag. Men det er nok en del som ville blitt skuffa og forventa fysiske ting å få. Tror du må føle litt på hvordan typen din er for å finne et svar her. Er han en romantisk type går det nok. Er han en som har vondt for å vise følelser så ville jeg nok vurdert noe annet. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Haha, mange tough guys oppi tråden her Jeg hadde hvertfall satt pris på en slik bursdagsgave. Lenke til kommentar
krier Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Syns mye av dette høres bra ut. GTA5, middag.... ting jeg kunne vært fornøyd med.. Eventuelt hvis jeg hadde hatt en kjæreste, så ville jeg også tatt til takke med litt "sengehopping" ! Muligens piffet opp litt med erotisk undertøy osv.. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Beste bursdagsgaven jeg får er en blowjob. Jeg mener, til jul, nyttår, pinse og påske, trenger ikke bruke ei krone på meg, forutenom en DeLuze kanskje, men brev... Veeel, skulle du fortalt MEG noe føler jeg at ansikt til ansikt er mer kurant. Et brev som forteller hva DU føler... Det er jo en gave til DEG egentlig, en anledning til å fortelle det du har på hjertet, uten å se noen i øynene samtidig. Næh, gå for cognac og blowjobs du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå