Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten blir sliten og vi når aldri "klimaks"

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten er utrolig glade i hverandre, og har god sex. Likevel føles det ikke ut som at vi har "THE most amazing sex", noe jeg tror begge synes er litt kjedelig. Jeg synes og det er synd, rett og slett fordi jeg opplevde å ha det relativt ofte med den forrige kjæresten min.

Vi brukte relativt lang tid på å bli kjent med hverandre sine kropper. For meg var det et lite sjokk å ha sex med en annen kropp etter å ha vært i et forhold i fire år, og det føltes veldig uvant. Nå er vi mer vant til hverandre, MEN sliter litt med at han blir sliten. Vi bruker veldig mange av de standard stilingene, og jeg er litt usikker på hvordan vi kan sprite det opp. Det fungerer ikke så veldig bra med meg på topp hvis jeg ikke er veldig våt før, så da kreves det at vi har litt sex og forspill før jeg eventuelt gjør det. Når jeg er på topp er jeg også tryggest med vanlig "cowgirl" stilling, fordi penisen hans ikke bestandig blir SKIKKELIG stiv (noe som også er uvant for meg), synes jeg det er litt vanskelig å ri i andre posisjoner.

Angående oralsex har jeg ALDRI før opplevd å få noe negativ respons/manglende respons, men jeg får han fortsatt ikke til å komme ved å suge han, og sist gang spurte han meg om jeg kunne prøve å bruke litt mindre tenner. Det har virkelig aldri skjedd før, og jeg skjønte ingenting. Har aldri hatt problemer med å suge før, eksen synes bare det var fantastisk.

SPØRSMÅL:

- Finnes det flere stillinger hvor jeg kan bruke mest energi slik at han får slappet av litt? han syntes jeg kanskje virket litt lat, og jeg har så absolutt ikke lyst til å være det, men når ingen av oss synes at riingen er best, ender vi ofte opp med å ikke utføre den stillingen. Jeg synes det er synd, da jeg elsket å ri den forrige kjæresten min pga hans større overkropp, noe som gjorde det så mye enklere.

- Jeg synes lotusstillingen er litt kinky å få til, og vi finner liksom ikke støtten eller rytmen i hverandre kroppslig i denne stillingen. Er det flere som har opplevd dette?

- Jeg har med andre ord fortsatt etter et halvt år med min nye kjæreste, måttet bruke lang tid på å bli vant med en ny kropp etter det forrige forholdet mitt. Er det jeg som er helt unormal?

Anonymous poster hash: d9922...1f2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Opprett ny...