furiousanimal Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Hei, jeg trenger virkelig en jobb, er i en økonomisk krise akkurat nå og er mulig jeg må flytte om jeg ikke får en jobb snart. Har akkurat sluttet i en jobb som jeg ikke trivdes i og har jobbet i mange jobber men har funnet ut at det å jobbe med kunder og salg er ikke helt min ting. Har sett at det er lite steder hvor jeg kan jobbe i nærheten hvor jeg bor nå og jeg ønsker gjerne noe i nærheten. Jeg er villig til å jobbe med alt over data, nettbutikker, kundebehandler over chat på nett kan gå greit eller noe lignende. Trenger bare en jobb hvor jeg kan få en brukbar inntekt. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en jobb, Har ikke noen spesiell utdanning for noe. Endret 15. september 2013 av takenboy9 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Du er uten jobb og i økonomisk krise, er du sikker på det er nå du skal stille krav til typen arbeid? 3 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bruk både NAV og Finn til å finne annonser, aviser. Men jeg tror det største problemet her er kresenhet Du kan virkelig ikke prioritere å få drømmejobben hvis du er i krise som du skriver. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har ikke noen spesiell utdanning for noe. Du er ikke i en posisjon til å stille krav - ta den første jobben du får og vær glad. Søk etter nye jobber mens du allerede har en jobb. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Har akkurat sluttet i en jobb som jeg ikke trivdes i Skaff deg en ny jobb før du slutter neste gang, så unngår du økonomiske kriser. Endret 15. september 2013 av Sexylubb1 7 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Som alle andre her påpeker, så er du ikke i en situasjon som gjør at du kan være kresen på hvilken jobb du skal ha. Om du så må sløye fisk med Polakker og Litauere, så er det det eneste riktige du kan gjøre nå. Er desverre slik noen ganger i livet at man må gjøre ting man ikke liker - for å foreksempel kunne ha tak over hodet. Søk ny jobb mens du jobber en plass og har en inntekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå