muffe Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Under installasjonen av Windows 2000 klarte jeg å slette partisjonen med alle backupene mine på... Noen som vet om et program som kan hente disse dataene ut igjen? Har selvfølgelig ikke laget ny partisjon, eller overskrevet noen av dataene, alt ligger absolutt helt urørt. På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 sjekk på windows.no, har ikke tid til å legge inn link, det finnes recovery verktøy der Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 getdataback for ntfs. virker meget bra Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 snipp 3X80 Gb Western digital 1X120 Gb Western digital 1X200 Gb Western digital GForce 4 Mx440 1X360 Watt chiftec 1X550 Watt Q-tec snipp Off-topic : tror heller jeg hadde brukt pengene på et nytt skjermkort i stedet for 2 psu Lenke til kommentar
muffe Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Det siste innlegget skjønte jeg ikke mye av, men de andre var til god hjelp! Tusen takk. Scanner RAID-arrayet mitt nå.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 det var bare Ghostrider som måtte kommentere en signatur. skjønner ikke at han gidder en gang. man prioritere foskjellig. noen legger en god del penger i harddisk plass. andre i ram. jaja gidder ikke å starte en diskusjon her Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 det var bare Ghostrider som måtte kommentere en signatur. skjønner ikke at han gidder en gang. man prioritere foskjellig. noen legger en god del penger i harddisk plass. andre i ram. jaja gidder ikke å starte en diskusjon her Du gidder ikke starte diskusjon, men kommentere det måtte du Neida, jeg var bare litt nysgjerrig 5 harddisker og 2 psu er litt mye for mitt standard ATX-kabinett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Du gidder ikke starte diskusjon, men kommentere det måtte du Neida, jeg var bare litt nysgjerrig 5 harddisker og 2 psu er litt mye for mitt standard ATX-kabinett. Hvis du lurer på slike ting da så send fyren en PM heller en å "ødelegge" threaden :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå