Yngve05 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hei Kjøpte en laptop i høst (Samme modell som Multicom W370S) som jeg har et lite problem med. Pcen fryser på forskjellige tidspunkt, det kan være når jeg er på start menyen, en spillklient, Steam, eller mens jeg spiller. Den fryser i noen sekunder, hvor lenge varierer. Musen kan flyttes på normalt, men det virker som at klikkene ikke registreres før PCen fungerer normalt igjen. Hvis Pcen for eksempel fryser når jeg skal starte LoL fra startmenyen, vil jeg kunne klikke noen ganer på programmet i startmenyen før Pcen fungerer normalt og startmenyen forsvinner, og det vil så starte en eller flere LoL klienter (Eller andre programmer) alt ettersom hva jeg trykket på, og hvor mange ganger jeg trykket. Har sjekket om harddiskene står ordentlig i, noe jeg synes det virker som det gjør, og prøvd å bruke WinDLG eller DLGDIAG, men det funket ikke, tenkte å prøve en gang til senere i dag, og evt poste feilmeldingen. Kan veldig lite om data egentlig, noe de som har lest hit kanskje har forstått. Jeg kjører Windows 7 Ultimate N eller noe sånt på Pcen, den uten Media Player i hvertfall, om det hjelper noe. På forhånd, takk Yngve Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har du kjørt en MEM-test for å sjekke at alle RAM fungerer som det skal? Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Kjørte akkurat en MEM-test, tror jeg gjorde det rett, etter en pass fant den 0 feil. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kan høres ut som harddisk frys for min del. Har du Windows cd-en? Isåfall starter du PC-en på nytt og booter opp fra denne cd-en. Velg deretter repair, etter dette skal du ha muligheten til å gå inn i et CMD vindu, mulig det er heter ledetekst. Her skriver du inn chkdsk /f, og eventuelt kan du også kjøre chkdsk /r om dette ikke fungerer. Disse kommandoene vil finne ødelagte sektorer og generelt sett lete etter feil på disken din. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Er borte frem til fredag, men skal prøve det så fort som mulig når jeg kommer hjem igjen, takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå