Jakke Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 For de som har sett alle Sherlock-episodene, så er det ett spørsmål jeg har som er meget irrelevant til alt som har med serien å gjøre egentlig. I episoden "The hound of Baskerville", når de er ute, så hører du en fugl eller et dyr "rope", veldig kort og høyt rop. Kan ikke beskrive det, men har du sett episoden vet du hva jeg mener. Har hørt det flere ganger før, og alltid lurt på hva det er. Hadde jeg hørt det IRL hadde jeg svimt av i mitt eget spy. Dritcreepy lyd. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hvis du kan gi et tidspunkt, så blir det enklere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Hvis du kan gi et tidspunkt, så blir det enklere å hjelpe deg. Glemte helt av dette. Det var så og si hver gang di var ute i skauen. Hørtes ut som et rop på et sett, forholdsvis høypitcha, whÆÆÆÆÆæh eller noe sånt. Irriterer meg, har hørt det flere ganger i flere filmer. Kan vel være rev kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå