Gå til innhold

NAD C326BEE Litt hjelp.

Jann.

Anbefalte innlegg

Hei,

Har kjøpt en ny forsterker som nevnt i tittelen. Tenkte skulle prøve å koble fra laptopen til den for å kjøre sanger samet å avspille blurays fra egen spiller.

Men jeg får ikke lyd fra ingen.

Er godt mulig jeg har svaret på blurayen, men ikke helt sikker her. Må jeg ikke ha en koax kabel fra forsterkeren her til bluray spilleren for å¨få lyd?

Koblet en minijack til phono på forsterkeren, alt av innstillinger skal være ok, AUX, men ingen lyd.

Eneste lyd jeg fikk var hvist jeg koblet i "main" i veggen å tok ut de 2 pluggene som var bak.

Men man skal jo ikke bruke main da, kan verken bruke volume knappen eller noen andre sånn som bass etc..

Så jeg er litt lost.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa de andre inngangene? Sjekka at Tape Monitor ikke er på? Siden du har lyd når du kobler til main in så kan du utelukke effekt-delen og PC-en. Og de broene mellom pre og main MÅ være der for å få lyd.

Ja, har testa alle de andre utgangene. Tape Monitor er av. Mhm det jeg tenkte også at de broene må være der.

Nei, jeg vet ikke, jeg har gått tom for options. Kan det være kablene som er feil med? men er egentlig rart siden kabelen fra clas fungerer i main.

Kan det være at utgangen i veggen er defekte ? AUX'n å de andre. Men så igjen er det rart siden den er splitter ny. Dog ikke alle er feilfrie.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Ledningen er nok i orden i og med han får lyd med kabelen rett i main. Etter det jeg kan se er det ikke noen mute-knapp eller speaker selector på denne modellen.

Eneste jeg kommer på nå er å prøve flere kilder, f.eks. fra en mobiltelefon eller mp3-spiller eller noe. Etter det ville jeg bare reklamert.

Lenke til kommentar

Ledningen er nok i orden i og med han får lyd med kabelen rett i main. Etter det jeg kan se er det ikke noen mute-knapp eller speaker selector på denne modellen.

Eneste jeg kommer på nå er å prøve flere kilder, f.eks. fra en mobiltelefon eller mp3-spiller eller noe. Etter det ville jeg bare reklamert.

Mulig det er noe galt, dersom du har kjøpt den på Hifiklubben så er de ganske greie til å bytte/garanti.

Har prøvd med S2'n også, men ingenting. Må være noe feil.

Den er kjøpt hos Hifi klubben ja. Jeg tror jeg skal dra med den til dem.Skal høre om jeg får byttet den i mot en sub med kanskje litt overlegg ellernoe.

Er godt mulig jeg bare henter den gamle forsterkeren min som jeg har si før på hytta. Den fungerte ihvertfall på alt.

Er en Harman / Kardon Avr forrøvrig.

Takker for responsen da, og ikke minst hjelpen da karer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...