ArlionMajere Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Hei. Finnes det et tastatur som bare er en touch skjerm, hvor man kan bytte mellom tastatur og mus med for.eks en knapp? Jeg har sett flere tastatur med fysiske knapper også har de en liten musepad på høyreside, men jeg ønsker en mye større musepadd som også virker som tastatur. Eller går det ann å bruke en smart tlf som både mus og tastatur til w7 eller w8? Endret 15. september 2013 av ArlionMajere Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg er lyd tekniker hos noen som sender lyd filer til bla radio, men vi sender også på direkten via vår egen nettside. Der jeg sitter ett par timer i uken har de to slike så det finnes, ja, men jeg kan ikke utdype med noe særlig i navnet på de osv. Jeg kan jo sjekke neste gang jeg ska dit Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2013 Jeg er lyd tekniker hos noen som sender lyd filer til bla radio, men vi sender også på direkten via vår egen nettside. Der jeg sitter ett par timer i uken har de to slike så det finnes, ja, men jeg kan ikke utdype med noe særlig i navnet på de osv. Jeg kan jo sjekke neste gang jeg ska dit Det hadde jeg satt pris på :-) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ok, jeg vet ikke helt hva du mener, men jeg prøver meg og hvis det er feil så får det bare være. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645476 Det er ett slikt du ser over her i linken jeg har i dette teknikk studioet. Her er det tastatur og ved siden av mus, hvis du skjønner. Jeg vet ikke helt om du mente ett touch tastatur slik at du fåt ett stort tastatur lignende slik det er på i pad eller lignende. Hvis alternativet over her ikke var rett så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg 1 Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Vel, om du har en av de større tabletene med android (vet ikke om tilsvarende eksisterer på iOS, men helt sikkert) så kan du bruke Unified Remote. Den fungerer utmerket her, men den er begrenset til å være mus eller tastatur av gangen, men du kan bytte rundt veldig kjapt. Alternativt så kan du bruke stock/hvilket keyboard du vil på samme skjerm som den er museflate. Det er så godt som null input lag, så jeg har ingen problemer med å bruke den som fjernkontroll til HTPC-funksjoner. Den kan direktestyre alt fra browsere til youtube, spotify etc. Verdt ett forsøk kanskjer? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå