corsa91 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg har en Samsung galaxzy S3 som jeg måtte gjennopprette etter at den hang seg. Jeg fikk laget en identisk kopi av innholdet av i tlf. Det gjorde jeg ved å koble den til pcen og gå inn på "min datamaskin" og finne enheten der og kopiere ut alt. Fikk ikke brukt Kies heller siden den ikke fant enheten. Problemet nå er at jeg mangler alt jeg lagret i kalenderen. Hvor finner jeg CSV filen? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 usikker, men for fremtiden: sync heller med google kalenderen. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 mm, burde ha gjort det men.... Vet du evt hvor jeg finner evt hvordan jeg skal gjøre det. Det er masse viktig info og møter som ligger lagret. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Viss du ikke finner den når du søker i det du har kopiert, er nok kalenderen din tapt. Viss du bruker samsung sin kalender, og kun en lokal kalender er det sannelig ikke sikkert at det finnes en fil en gang. Sync til skyen! Det er det eneste som er sikkert mot kræsj! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå