CellularDude Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Først: Beklager hvis jeg har postet i feil gruppe. Har en MacBook Pro og en Mac Mini. Begge har iTunes installert. Brukte en stund iTunes, der begge maskinene delte samme iTunes-mappe som jeg hadde lagt i Dropbox. Dette fungerte bra, men dersom man kommer i skade for å ha iTunes åpnet på begge maskinene,er det en viss risiko for krøll. Derfor kopierte jeg iTunes-mappen jeg har i Dropbox til Musikk-mappen på Mac Mini, og knyttet denne til iTunes. På MacBook Pro sluttet jeg å bruke iTunes. Nå ønsker jeg å slette musikk fra iTunes-mappen på MacBook Pro for å frigjøre en hel del diskplass, både på MacBook-en og Dropbox. Jeg har deaktivert deling i iTunes på MacBook Pro, men ikke fjernet autorisasjonen for iTunes. Så endelig til spørsmålet: Vil sletting av musikk fra iTunesmappen (i Dropbox) påvirke iTunes-biblioteket på Mac Mini-en? Jeg vil blant annet ikke miste musikk på Mini-en. Endret 15. september 2013 av CellularDude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå