Gå til innhold

Kjøring. Teori på nett?


TVDlover

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg holder nå på med å øvelseskjøre, til klasse B, både hjemme og på kjøreskole. Siden jeg snart er ferdig med trinn to er det vel lurt å begynne å lese skikkelig.

Jeg bare lurte på om noen vet om noen plasser på nett man kan lese teori? Altså, ikke tester ol. bare teorien liksom? Jeg vil gjerne ha noe mer enn bare det som står i boka. Kanskje noen animasjoner/filmsnutter ol. for å illustrere osv.

 

noen som har noe tips?

 

takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om noe, men de fleste klarer teorien fint uten boka, bare gjør testene på testsidene.

Var det jeg gjorde også, teoritesten er latterlig enkel.

Det er latterlig enkelt å bestå teoriprøven, men hvis du gjør det fordi du har sittet og pugget fasiten (eller noe som ligner) på Internett er det fare for at du ikke forstår stoffet godt nok. Resultatet er at læreren bruker mer tid enn han trenger på å terpe teori underveis i timene, og vinninga går opp i spinninga.

Lenke til kommentar

Det er latterlig enkelt å bestå teoriprøven, men hvis du gjør det fordi du har sittet og pugget fasiten (eller noe som ligner) på Internett er det fare for at du ikke forstår stoffet godt nok. Resultatet er at læreren bruker mer tid enn han trenger på å terpe teori underveis i timene, og vinninga går opp i spinninga.

 

Ja, det kommer litt ann på sunn fornuft, er du interessert i trafikk og bil går det mye bedre enn for en person som kun skaffer lappen for nyttigheten.

Det gjelder forsåvidt kjøreferdighetene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...