sola2000 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg har valgt faget økonomistyring men jeg lurer på om jeg bør endre det til biologi. Jeg er egentlig en realist-har matte S,kjemi og fysikk i tilegg til økonomistyring. Jeg ble overrasket over hvor høyt realfagspoeng påvirker karakterer så for eksempel å få 4 i biologi er faktisk bedre enn å få 6 i økonomi- så hva tror dere? bør jeg gjøre dette? Bør jeg prøve å endre fra økonomistyring til biologi? Jeg håper i alle fall at jeg kan få til bytting Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Du får ikke realfagspoeng for mer enn 3 valgfag hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
sola2000 Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Du får ikke realfagspoeng for mer enn 3 valgfag hvis jeg husker riktig. kossen det? maks er jo 4 realfagspoeng??? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 er vel noen linjer som krever at du har hatt biologi, sånn er det ikke for økonomistyring Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 På en annen side er økonomistying et veldig enkelt fag å få toppkarakterer i, og på den måten få opp snittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå