suuhoo Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hei Ser at det er tilbud på expert.no i dag på xbox 360. http://www.expert.no/spillkonsoll/msxbox360250gbspringvaluebundle/p/9160/ Den xboxen jeg har i dag er på på usle 20gb å har lenge vurdert å ordne meg ny harddisk til den, men det er jo ikke akkurat billig. Så det jeg lurer på er om jeg heller bare burde gå for en ny konsoll til 999? Er jo ganske ok tilbud, pluss at der følger med to spill Og har heller ingen planer om xbox one fordi jeg ikke spiller noe spesielt mye på konsoll, men setter meg ned av og til med den. Bruker mest PC. Og om jeg kjøper denne nye vil jo den sikkert vare i ganske mange flere år enn den jeg har nå. Så har jeg liksom en konsoll som jeg kan spille på når lysten kommer. Hva ville dere gjort? 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Med headset, 1 måned Xbox Live, 2 spill og 250 GB, løp og kjøp! 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Irriterende bra pris. Nesten så jeg kjøper bare for å ha i reserve. Selvsagt er alt et der verdt usle 990kr. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Satt for lenge å tenkte på det. De er utsolgt for den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå