tigerdip Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har ngt bravo på hjemmenettverk med netopia router og en 3com switch. Det er tre pc'er tilkoblet og ingen fildeling pågår. Maskinen er sjekket for virus og spyware. Alle oppdateringer er gjort på programvare. Allikevel måles min upload til 7kbps!! Ikke rart det går tregt å surfe på ordinære nettsider :wink: Noen som har gode råd ? Jeg trenger HJELP Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Prøv uten 3comen da? og prøv og reset begge boksene. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Uten 3com går dårlig, jeg har ikke krysset kabel som er lang nok til å nå routeren som er montert over takplatene i gangen (5-6 meter). Prøvde å resette boksene og har nå upload på 16-23 kbps fra IE mot digi.no og speedtest.nl, kanskje det ikke er linja som er problemet ? Lurer litt nå..... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har nå fårt testet hastigheten på nettet via en av de andre maskinene på nettverket og får da en upload på 331kbps. Altså ligger feilen på min maskin. Tar gjerne i mot forslag om hva som kan være galt Jeg bruker et integrert intel gigabit nettverkskort på hk'et (gigabyte 8knxp) Gode råd anyone ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå