Gå til innhold

Streame fra Galaxy s4active til iPad2 ?

Celestrian

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en samsung galaxy s4 active telefon og fikk nylig en ipad2 på jobben. Telefonen har (med sd-kort) mulighet til å lagre en del filmer og slikt, men det hadde vært digg om jeg kunne spilt av filmene som ligger der på ipad isteden.

Jeg har forsøkt dele filene på telefonen og brukt 8 player lite på ipad og det har noen ganger fungert, men om jeg går inn og ut av programmet så forsvinner koblinga og det virker ikke veldig stabilt og trygt.

Har noen forslag til hvordan jeg skal kunne få til dette på en enklest, greiest (og billigst?) måte? Det hadde også vært en fordel om man ikke trenger å være på samme lokale nettverk for at det skulle fungere (men altså kunne gjort det f.eks. i bilen, bare enhetene er nærme nok).

Takk for innspill! :)

Endret av Celestrian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Streame fra en mobil-enhet til en annen og ikke på samme nettverk heller?

Dette er dømt til og ikke virke spesielt bra. Invester heller i en SD kort leser, som f.eks Apple Camera Connection Kit som den offisielle heter, da vil det hvertfall virke, eller legg heller ting over på både iPaden og SD kortet samtidig, om det er plass da. Skal iPaden lese filmer fra kortleseren må man nok endre litt på filnavn osv på filmer/mapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...