Jan Erik Engan Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Espen Askeladd Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hei, Jan Erik. Dette er et fint, - og ikke minst interessant bilde ! Sepiatone, dynamikkomfang og patinering gir en genuin "år 1900-look" ! Det kunne vært artig om du fortalte hvordan du har "fått til dette her" ". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Her henger jeg meg på'n Albert foran meg. Men nevner likevel at jeg ville tatt et par cm oppe. Men det kan du skrive på smakskonto'n. Roar Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Akkurat som jeg ser ham for meg i eventyret Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Litt oppe ja , men ellers ett veldig bra bilde. Flott vri dette her. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Nostalgisk og bra!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Hei, Jan Erik. Dette er et fint, - og ikke minst interessant bilde ! Sepiatone, dynamikkomfang og patinering gir en genuin "år 1900-look" ! Det kunne vært artig om du fortalte hvordan du har "fått til dette her" ". Vennlig hilsen Albert Andersson. Takker. Brukt ett Filter Forge plugin,og er gratis for win og mac. Bilder over 3000X3000 pixler,ja der må du kjøpe programmet Filter Forge. Men er jo bare å skalere ned bilde til 3000 pixler i lengste bredde/høyde.Her har jeg brukt Freepack 2 og den inneholder en del plugins,og da brukt old photo. Her er link: http://www.filterforge.com/download/ Her henger jeg meg på'n Albert foran meg. Men nevner likevel at jeg ville tatt et par cm oppe. Men det kan du skrive på smakskonto'n. Roar Takker,og ser den med kuttet ja Litt oppe ja , men ellers ett veldig bra bilde. Flott vri dette her. Takker Nostalgisk og bra!! Hilsen Tove Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg