Albert Andersson Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 "Gruppebilde fra siste slektstreff, sa du ?". Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Genialt dette Albert Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Artig denne bildeserien. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Genialt dette Albert Hei, Jan Erik. Takk for svært positiv kommentar ! Det pussige er at dette startet før "Temadag: Besjeling" ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Artig denne bildeserien. Hei, Ronny. Takk for hyggelig kommentar, - det ser ut til at denne vesle "rakker'n" kommer til å holde meg beskjeftiget ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hei Albert, I starten av denne bildeserien hang jeg dessverre ikke helt med i svingene.... Bildene var jo flotte, men synes kanskje at vitsene med mus/pc mus etc. var utbrukt. DER TOK JEG FEIL! Nå begynner det virkelig å ta seg opp her, og billedserien har blitt svært så fornøyelig å følge med på !! Gleder meg til fortsettelsen.... - Jon Arne Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Hei Albert, I starten av denne bildeserien hang jeg dessverre ikke helt med i svingene.... Bildene var jo flotte, men synes kanskje at vitsene med mus/pc mus etc. var utbrukt. DER TOK JEG FEIL! Nå begynner det virkelig å ta seg opp her, og billedserien har blitt svært så fornøyelig å følge med på !! Gleder meg til fortsettelsen.... - Jon Arne Hei, Jon Arne. Takk for veldig hyggelig og positiv kommentar ! Jeg er litt spent på hvordan dette vil utvikle seg, - jeg også, for nærmest daglig blir jeg avbrutt av innfall og påfunn, og jeg synes det er artig å forsøke å dokumentere noen av de mange pussige episodene ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
tomander Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Veldig artig bildeserie! Hilsen en mus i kant. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Veldig artig bildeserie! Hilsen en mus i kant. Hei, tomander. Takk for hyggelig kommentar ! Jeg er spent på om det blir tonetortur (?!) her etter hvert, også, for jeg har allerede fått spørsmål (fra hvem, tror du ?), om det er skrevet mye musikk for to taster og rullehjul ! Det kan bli en "nerveslitende" høst ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Meget elegant påfunn! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Meget elegant påfunn! Hei, Trond Olav. Takk for hyggelig kommentar ! Det startet egentlig med å forsøke å registrere visse eksotiske "dyrearter", - som for eksempel : Sengehest, korallrev, snømåke, lårhøne, urokråke, bæremeis, buksebjørn, strekkfisk og, - datamus. Sistnevnte var jo fysisk til stede, og begynte snart å gjøre seg bemerket ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg