Gå til innhold

"Gruppebilde fra siste slektstreff, sa du ?".

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Albert,

I starten av denne bildeserien hang jeg dessverre ikke helt med i svingene.... Bildene var jo flotte, men synes kanskje at vitsene med mus/pc mus etc. var utbrukt. DER TOK JEG FEIL!

Nå begynner det virkelig å ta seg opp her, og billedserien har blitt svært så fornøyelig å følge med på !! Gleder meg til fortsettelsen....

- Jon Arne

Lenke til kommentar

Hei Albert,

I starten av denne bildeserien hang jeg dessverre ikke helt med i svingene.... Bildene var jo flotte, men synes kanskje at vitsene med mus/pc mus etc. var utbrukt. DER TOK JEG FEIL!

Nå begynner det virkelig å ta seg opp her, og billedserien har blitt svært så fornøyelig å følge med på !! Gleder meg til fortsettelsen....

- Jon Arne

Hei, Jon Arne.

Takk for veldig hyggelig og positiv kommentar !

Jeg er litt spent på hvordan dette vil utvikle seg, - jeg også, for nærmest daglig blir jeg avbrutt av innfall og påfunn, og jeg synes det er artig å forsøke å dokumentere noen av de mange pussige episodene !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Veldig artig bildeserie!

Hilsen en mus i kant.

Hei, tomander.

Takk for hyggelig kommentar !

Jeg er spent på om det blir tonetortur (?!) her etter hvert, også, for jeg har allerede fått spørsmål (fra hvem, tror du ?), om det er skrevet mye musikk for to taster og rullehjul !

Det kan bli en "nerveslitende" høst !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Meget elegant påfunn!

Hei, Trond Olav.

Takk for hyggelig kommentar !

Det startet egentlig med å forsøke å registrere visse eksotiske "dyrearter", - som for eksempel :

Sengehest, korallrev, snømåke, lårhøne, urokråke, bæremeis, buksebjørn, strekkfisk og, - datamus.

Sistnevnte var jo fysisk til stede, og begynte snart å gjøre seg bemerket !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...