Maxenur Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Fuglevika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
gkja Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Stilig utsnitt og fine farger. At det ikke er ett 'standard' landskapsbilde likte jeg. Her har du tydeligvis hatt øyene med deg. Hvis jeg skal utsette noe, så er det at stokken er for lys. mvh GK Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 My rart å finne ute i naturen. Min første assosiasjon her var handprotese. Fint lys og god skarphet henter ut flust med detaljer. At trebetan som her fremstår som blikkfanget har fått litt vel hardt høylys fremstår ikke som negativt her, mer som en effekt. Men det store spørsmålet blir - skulle himmelen vært med??? Jeg mener nei. Husker jeg hørte et foredrag av en profesjonell fotograf som påsto at himmelen ødelegger bildene. Så kan man jo mene hva man vil om den påstanden. Her ville jeg kuttet rett nedenfor V-kløfta i svaberget for å senke betrakters blikk for det blir lett hengende igjen der oppe. Scroll opp, dekk til og ta en titt på hva du sjøl synes. Det er ditt bilde og din avgjørelse. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg