Halloweed343 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Hei på tirsdag skal jeg løpe 3000 meteren i morgen. I dag da jeg våknet kunne jeg bokstavlig talt ikke å puste gjennom nesen, og det føles ut som jeg har piggtråd i halsen :/ Dette vil jo påvirke kondisjonen min på 3000 meteren Så jeg lurer på om dere har noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt forkjølelsen FORT! Endret 21. november 2014 av Halloweed343 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Curamed funker bra... Ellers varer det som regel en uke uansett hva du gjør, men er du rask/heldig kan du få en ganske mild forkjølelse. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Vel,du kan jo prøve kjerringråd som ingefærte / sitronte, begge med honning,kombinert med nesespray (Bør ikke brukes mer enn 10 dager sammenhengende). Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Drikk, varm te. Gjerne med noen sterke urter. Drikk mye vann f.eks. Hold deg varm. Drops med eucalyptus har også hjulpet på litt for min del, noen ganger. Spis gjerne frukt/grønnsaker som inneholder vitamin D og antioksidanter som bygger opp imunforsvaret ditt igjen. C-vitamin kan også hjelpe på. Spis hvitløk. Håper noe av dette kan være til hjelp, lykke til. Endret 14. september 2013 av Tkse Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Om du er syk kan du sannsynligvis få den utsatt. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Nei! Det er overhode ikke noe du kan gjøre for å bli kvitt forkjølelsen fortere annet enn å hvile. Du kan bare håpe på at det er et mildt virus. God bedring Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Få legeerklæring og vis den til rektor eller gymlæreren din, og krev 3000 meteren utsatt. Lenke til kommentar
Halloweed343 Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Takk for alle svar. Forkjølelsen er nesten borte og jeg føler meg mye bedre Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Med en gang jeg kjenner det begynner å krible i halsen slik det normalt starter med forkjølelse drikker jeg en halv liter appelsinjuice. Det har aldri blitt noe mer da. Drikker jeg ikke så har det slått ut. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 jeg hiver inn med c vitaminer med brusetabeletter:) ser ut til å fungere denne gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå