Gå til innhold

Den store Nexus 5-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Bestilte nettopp denne trådløse laderen:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=271329239542&ssPageName=ADME:L:OU:GB:3160

Billig og skal visst være bra :-)

Ikke for å virke negativ nå men tror du kommer til å angre på at du kjøpte en vinklet lader. Hadde selv den orginale nexus 4 ladern og jeg ble veldig irritert på den :p

Kjøpte for en stund siden to stk slike http://www.ebay.com/itm/Qi-Wireless-Power-Pad-Charger-for-iPhone-Samsung-Galaxy-S3-S4-Note2-Nokia-Nexus-/200973639674?ssPageName=ADME:X:AAQ:US:1123

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat den samme laderen som deg Magnetar i Mai.

Den funket veldig bra, helt til magneten ble dårlig og telefonen sklidde av og den ble umulig å bruke.

Jeg kjøpte faktisk fra samme person som du har gjort. I to uker prøvde jeg å forklare han at magneten var dårlig og at det derfor ikke gikk an å lade lenger. Han ba meg fortsette å prøve... og ga seg heller ikke. Til slutt så ga jeg opp da det var snakk om en femtikroner.

Så jeg ville hellet gått for noen som er flate. Om det blir dårlig feste sklir i alle fall ikke telefonen ned på gulvet.

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat den samme laderen som deg Magnetar i Mai.

Den funket veldig bra, helt til magneten ble dårlig og telefonen sklidde av og den ble umulig å bruke.

Jeg kjøpte faktisk fra samme person som du har gjort. I to uker prøvde jeg å forklare han at magneten var dårlig og at det derfor ikke gikk an å lade lenger. Han ba meg fortsette å prøve... og ga seg heller ikke. Til slutt så ga jeg opp da det var snakk om en femtikroner.

Så jeg ville hellet gått for noen som er flate. Om det blir dårlig feste sklir i alle fall ikke telefonen ned på gulvet.

Får håpe den duger, da. Hvis ikke så er det ikke krise i og med at den kostet 50,- kr.

Her har en på XDA testet den:

http://forum.xda-developers.com/google-nexus-5/accessories/ebay-tilted-qi-charger-review-please-t2611246

Han skriver blant annet:

The charger is well built. While it is light, it has a little bit of weight to it (doesn't feel like a feather). There is a vent/grill on the bottom, as well as 4 non slip sticker pads to prevent the charger from sliding around. Each foot pad had a little plastic cover over it that you need to peel off before using. There is also a non slip ring pad on the top of the charger (white ring) that also has a plastic cover you need to peel off before use. (Edit: Some people have suggested peeling off the white ring, repositioning it, and reapplying so that the phone sticks even better). The top and bottom pads are NOT sticky. They are a very grippy rubbery material. While it is thin, it holds very well.

Lenke til kommentar

Noe som jeg syns er mindre bra er at hjem, tilbake og den tredje knappen er plassert i selve skjermen istedenfor under skjermen.

Noen som har erfaring med hvor mye data som blir brukt av Spotify hvis jeg streamer +/- 5-7 timer musikk i uken?

Endret av K_7
Lenke til kommentar

Fremdeles ikke klart å bestemme meg for denne eller g2. Jeg kommer ikke til å styre med forskjellige rom osv, kjører den som den er kan man si

I og med at Android L akkurat ble visst frem tror jeg dette er noe man burde ta veldig hensyn til når man kjøper telefoner fremover.

Med Nexus 5 så vet du at du kommer til å få Android L i løpet av en uke etter at Android L blir sluppet.

Med en G2 så kommer Android L kanskje aldri. Hvis du har flaks så kommer det 4-6 måneder etterpå.

Og Android L virker kult nok til at det er verdt å ha.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fremdeles ikke klart å bestemme meg for denne eller g2. Jeg kommer ikke til å styre med forskjellige rom osv, kjører den som den er kan man si

Jeg solgte G2'n på impuls og kjøpte N5. Angrer på det. Liker LG sitt skin og batteriet på N5 er ikke i nærheten. Kommer antakelig til å selge igjen og gå tilbake til G2. Ikke keen på G3 da jeg ikke ser poenget med enda flere pixler.

Lenke til kommentar

Man kan dra masse ut av batteriet ved å installere custom ROM og kanskje tweake et par ting.

Takker. Det er sikkert mye jeg kan gjøre for å forbedre ytelsen, men da dette er en jobbtelefon, er jeg pålagt å kjøre stock. Det eneste jeg gjør er en enkel tasker profil som slår av wifi, data og sync på natten. Sammenlignet med (stock) G2 er i hvert fall kapasiteten ganske mye lavere (dvs jeg må lade på kvelden, mens G2'n stort sett hadde 30-50% igjen på kvelden). Jeg byttet ut mest fordi LG er trege med oppdateringer. De burde se på hva Sony gjør om dagen, som er skikkelig aggressive med å være tidlig ute med oppdateringer.

Lenke til kommentar

Man kan dra masse ut av batteriet ved å installere custom ROM og kanskje tweake et par ting.

Takker. Det er sikkert mye jeg kan gjøre for å forbedre ytelsen, men da dette er en jobbtelefon, er jeg pålagt å kjøre stock. Det eneste jeg gjør er en enkel tasker profil som slår av wifi, data og sync på natten. Sammenlignet med (stock) G2 er i hvert fall kapasiteten ganske mye lavere (dvs jeg må lade på kvelden, mens G2'n stort sett hadde 30-50% igjen på kvelden). Jeg byttet ut mest fordi LG er trege med oppdateringer. De burde se på hva Sony gjør om dagen, som er skikkelig aggressive med å være tidlig ute med oppdateringer.

Sony er aggressive ja, men oppdateringene de legger ut er ofte buggy og uferdige. Det fikk jeg erfare med min Xperia Z Ultra. Mer og mer bugs, og dårligere og dårligere batteritid for hver oppdatering. Enten synes jeg man skal få stock med en gang oppdateringen kommer, eller så må produsenten ta seg tiden de trenger til å lage en skikkelig oppdatering til sitt custom skin.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker face instagram, ca en time om dagen med podcast. Så den vil sikkert holde fint en dag. Jeg er vil ikke akkurat en "Heavy User" ser ikke filmer, osv med mobilen

Min holder en dag stort sett, med mellom 2 til 3 timer skjermtid. Belysning står på automatisk. Ingen root eller custom rom.

Facebook, snap, exchange og gmail på push.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...